De-a valma

31 decembrie,ora 18:38…inca un pic..

Trebuia sa postez neaparat ceva..niste concluzii personale. A fost in mare un an bun. Cu plecari,aventuri,concerte.

Ce a fost bun :
– sa vad Istanbulul si sa imi placa la nebunie
– sa ma duc aiurea prin tara cu un tovaras de drum si sa ma ratacesc la intoarcere — femeie,masina,orientare in spatiu
– sa merg in vama ca in fiecare vara, alaturi de prieteni
– Stufstock – doar partial :Apocalyptica si Kultur Shock
– Metallica si Iron Maiden
– Ramones
– sa simt ca am prieteni adevarati si buni
– sa descopar si modele de viata de tip “asa da”
– sa ma indragostesc stupid
– ca nu am votat

Ce a fost rau :
– sa schimb jobul si sa vad cum e sa treci de la adrenalina , la lipsa ei totala
– sa ma indragostesc stupid
– ca nu am votat

Revelatii :
– sunt aproape frumoasa,aproape desteapta si cu multe chestii de care nu stiu sa ma bucur,desi omul de rand ar face-o
– “fug de fericire” (citat dintr-un cunoscut de-al meu )
– conform maica-mii,se pare ca statistic vorbind se nasc foarte multi baieti… dar nu ma pot ajuta decat pe la vreo 60 de ani ai mei, cand vor avea si ei o varsta decenta :)))
– ca nu avem o mass media in tara asta si ca revelionul televizat a fost castigat la licitatie de manelisti
– ca filmele din capul meu sunt misto si ca m-am decis sa le pastrez,chiar daca mi-o iau mereu
– ca e rau, pentru ca nu e bine
– ca oamenii sunt egoisti…”si,culmea,le merge” (Toma Caragiu RIP)

Eu ma duc sa petrec o seara ca oricare alta,in aceeasi bodega,care de data asta devine Acea Bodega. In care se vor intampla fix aceleasi chestii si fix aceiasi oameni,numai ca in seara asta se si mananca si cred ca se va bea ceva mai mult ca de obicei.

Si imi mut masina sa nu sara vopseaua de la petarde. Am zis !

3 thoughts on “31 decembrie,ora 18:38…inca un pic..

  1. exact,exact…nu a fost sa fie. lasa ca poate ne revelam la anu’ :). si poate data viitoare chiar ne si distram :)))

    Like

Leave a Reply

