De-a valma

Si melcul are casa lui…

Si poate voi avea si eu cu putin noroc si cu o accentuare a prabusirii pietei imobiliare. Tot navigand eu de zor pe internet,gasesc un anunt- ce avea deosebit ? Mai nimic. Lipsa unui pret. Sun la acel numar si nimic. Nu mi-a raspuns nimeni. Reiau cautarile. O ora mai tarziu ma apeleaza un numar. Nevrand sa fiu luata prin suprindere si sa am si eu anuntul in fata, ii dau reject cu gandul sa caut mai intai anuntul sa vad despre ce anume vom discuta. Bag numarul de telefon pe google si gasesc… doua anunturi :

anunt nr 1.

Anuntul nr. x16096 (vizualizat de 103 ori)
Adresa autor: Bacau (Bacau)

jocuri erotice

Vrei sa uiti de frigul de afara? Vino sa te joci cu funduletul meu! suna-ma urgent , si nu vei regreta !!

Telefon: 07×4466008

 

anunt nr 2.

Anuntul nr. x15777 (vizualizat de 50 ori)
Adresa autor: Bucuresti (Bucuresti)

Vand apartament 2 camere DRUMUL TABEREI COMPOZITOR(VAND URGENT)

2 CAMERE CF 1. SPORIT ,58 MP, BLOC DIN 81, SPATIOS, CURAT, CU INBUNATATIRI, CADASTRU, INTABULARE
( vand urgent )
pret foarte avatajos!

Telefon: 07×4466008

Nu am mai sunat. Stateam si ma gandeam…cum as fi sunat si as fi zis : “va sun in legatura cu anuntul de pe internet..”. Dar erau doua si eu habar nu as fi avut daca nu dadeam reject si cautam numarul de telefon. Eh…keep looking.

4 thoughts on “Si melcul are casa lui…

  1. nu ma jucam decat daca dadea casa la un pret bun. mai bine te duci tu la vizionare si negocieri…neaparat cu bici 😛

    Like

  2. ceea ce nu am inteles eu la prestatorul de servicii este… daca a zis suna-ma urgent,de ce suna inapoi de zeci de ori? nu eu am scris “joaca-te cu funduletul meu” :)))). sau asta o fi strategia…aia cu apartamentul este “agatamentul”, iar aia cu funduletul este de fapt business-ul :))

    Like

Leave a Reply

