de-ale mele

Alb-Negru

Lumea vazuta prin ochii mei este cumva…alb-negru. Cat de mult este prostie,cat de mult este imaturitate,cat de mult este frica de banal si cat de mult este fuga de cotidian,de o realitate un pic mai trista?
La un moment dat,un amic ma scutura de umeri si imi spunea…cand o sa pricepi ca lumea este o paleta de gri-uri? Cand o sa incetezi sa gandesti ca un copil ? Eu cred ca niciodata. Sau daca o voi face,inseamna ca am depus armele si ca m-am resemnat in fata unei realitati triste,banale si..gri.
Ador oamenii care traiesc,oamenii care ma fac sa simt ca traiesc,oamenii care pot macar sa joace bine teatru pentru a impleti o poveste si a mi-o darui.
Oare e mai bine sa traiesc gri si “lin” doar ca sa am, dupa parerea multora, o viata normala ? Oare totul este un compromis ? Sau sa aleg acea viata compusa din momente deosebite,chiar daca majoritatea sunt secvente din filme diferite ?! Cred ca aleg varianta a doua ….si cred ca, pentru mine,e mai bine si mai firesc sa fie asa.
In acest moment,diferenta dintre viata asa cum trebuie sa fie si traiul lin o simt cam in felul asta,iar din cate stiu…cand nu mai sunt suisuri si coborasuri…nu e de bine.

ps : si cred ca mai mult mi-ar placea lumea vazuta printr-un caleidoscop. cine stie de unde pot cumpara unul ?

3 thoughts on “Alb-Negru

  1. am dat peste blogu tau din intamplare…am vazut ca esti capricorn (LMA BTW), si am zis sa ma exprim la postul aferent zilei mele.
    Pentru mine este totul sau nimic, am asa un dar de a vedea lucrurile atat de copilaresc (cum zic ceilalti), insa atat stiu, daca ar fi altfel nu mi s-ar parea ca are valoare. Sau poate o sa cresc vreodat'(desi stiu ca asta nu se va intampla).

    Like

  2. La multi ani,montecore! stiu ce spui tu acolo. totul sau nimic,alb sau negru..Nu cred ca este copilaresc,este firesc sa fie asa din punctul meu de vedere. Numai ca firescul in ziua de azi este greu de obtinut si cumva out of trend :). Keep on walking 🙂

    Like

Leave a Reply

