de-ale mele

douazecisisapte

Emo-ul de serviciu a mai marcat unul.
1.mi-am dat seama ca nu e fun sa tot aduni ani
2.am niste prieteni ..nu stiu daca multi,dar sigur cei mai buni.ai mei sunt mai buni decat prietenii altora.
3.aproape ultimii bani i-am cheltuit pe bautura noastra si a fost cea mai buna investitie luna asta.
4.barul din mansarda este asortat cu un evergreen dubios si este suferind din punct de vedere muzical.
5. imi iubesc parintii mult de tot pentru ca in fiecare an imi aduc buchete de flori,undeva langa pat ca sa fie siguri ca le vad si imi scriu pe o coala de hartie ca imi doresc multa fericire si ca ma iubesc mult.aaa…si se semneaza mama si tata (un fel de personaj colectiv)
6.ma indragostesc rar si prost.
7.am primit cea mai misto prezentare de cadou si cautand prin buzunarele noului si negrului meu rucsac, am descoperit bilet la Sepultura (prima oara am zis ca mi s-a parut si m-am uitat mai bine..asa era) :))+cd-uri cu doors si queen of the stone age,2 carti si un fel de caiet cu coperti roz si o floare desenata,”ca sa imi fac si eu oracol” (e si asta o idee)
8.pana acum nu am fost niciodata multumita de jobul prestat.nici acum.
9.am deja fixuri. ca orice femeie,ca orice femeie care galopeaza sa sara parleazul celor 30.
10. am fire albe ! dar mi-e lene sa ma vopsesc.
11.imi place sa cred in oameni, in oameni frumosi.
12.am plans cam mult in ultima vreme si ma enerveaza asta.
13. nu stiu sa ma fardez.
14.nu stiu sa merg pe tocuri.
15.daca se poate,as trai mereu in blugi si in bocanci sau tenesi/bascheti.
16.cred in muzica si mai ales in muzica live-a nu se citi orice muzica.
17.voi ramane in continuare la ideea “decat orice,mai bine nimic”.
18.viata mea ramane in continuare in alb si negru si …mi-as dori sa arate la un moment dat ca un caleidoscop.
19.imi rod unghiile…prost obicei,dar e al meu si ma tine de muuuulta vreme.
20.sunt cu mintea mereu in alta parte,sunt dezordonata si nu am rabdare cand e vorba de banalitati.
21.imi place foarte mult traseul troleelor 90/91/69, cele care ma ajuta sa ajung in centru -drumul taberei,academia militara,piata operei,facultatea de drept,kogalniceanu,cismigiu,universitate,rosetti. este unul dintre traseele mele preferate,ceea ce nu ma face traseista :)) .
22.imi plac mult cismigiul si parcul romniceanu.
23.imi place mult sa ma plimb pe jos,cu rucsacul in spinare si cu mainile in buzunar.
24.imi place sa merg in artjazz sa beau o cafea si sa ascult jazz in surdina.
25.am o bodega de cartier care imi place.
26.sunt sincera si asta e …bine si rau..
27.imi place mult cifra 7,desi profilul meu numerologic este 5,imi place padurea,imi plac oamenii cu viciile la vedere,imi plac foarte multe si incerc sa nu iau viata in serios.

2 thoughts on “douazecisisapte

  1. Draga mea, la 27 de ani esti inca optimista si vesela, ca vad ca iti plac multe :)Asa ca nu mai sper intr-o criza a femeii care o sa bata pe 30 😀

    Like

Leave a Reply

