T

Dialoguri si fantezii in jazz

Asta am ales pentru 1 februarie. Si din nou am avut mana buna. Desi nu imi place poezia,mi-a placut cum a recitat-o/cantat-o Ion Caramitru. A improvizat cu ajutorul unor poeti:Nichita Stanescu,Tudor Arghezi,Ana Blandiana,Eminescu si alti cativa. S-a jucat la Sala Atelier, ceea ce mi-a placut nespus, distanta dintre actor si public,fiind considerabil mai mica. Am ajuns cu teama ca iar o sa incurc locul si ca ma voi aseza ,ca de obicei ,total aiurea prin sala. Probabil ca m-am concentrat sa nu se intample si mi-am nimerit locul dupa un pic de bajbaiala. Am stat intre alti doi spectatori. O tanti care recita odata cu Caramitru “si-am zis verde de albastru, ma doare un cal maiastru”(fix atat stiam si eu) si un nene care parea a fi un fel de crai de curte veche si care bataia nervos din picior. In fata mea se afla un mosulica, nostalgic si probabil mare admirator al celor de pe scena, care insa atipea din cand in cand pe ritmul de jazz al batranului Raducanu. Pentru ca am mers aici,consider ca nu am pierdut ziua degeaba.

Leave a Reply

