de-ale mele

Mergand pe contrasens,

ajungi sa fii considerat nebun. Ei si ce ? Daca nu te intereseaza platitudinile,inseamna ca esti bun de dus la balamuc? Totul pare a fi o strada cu sens unic,iar oamenii se duc toti catre nicaieri. Unii mai nebuni prefera contrasensul…cel putin in viata. Da,nu imi place directia aia. Vreau sa ma intorc sau macar sa fiu gica contra.
Vorbeam cu o prietena,care spunea ca oamenii alearga aiurea,pleaca pe intuneric la munca si ies tot pe intuneric. Clorofila din ea se revolta…cum mai e posibila fotosinteza in momentul in care planta din noi sta inchisa intr-un birou ? Ma uitam dupa ceva anume si gasisem o piesa la green hours ..”L-V,8-16“,cica despre viata unui individ al zilelor noastre. Poate daca se mai joaca,o sa ma duc si eu la un moment dat. Cand s-a jucat, am zis ca ce rost are sa vad o chestie pe care o stiu si eu deja,desi nu sunt regizoare,scenarista sau actrita..Da,si eu lucrez L-V si singura diferenta e ca intervalul e 10-19. Totusi cand termin programul,vreau mereu ceva. Ceva interesant. Un concert,un teatru, un altceva decat acasa,cocotata in pat,asteptand somnul.
Unul destept zicea ca omul prin natura lui e nemultumit. Daca esti singur,e nasol. Ca in doi cica sunt mai usoare greutatile vietii. Cand dai peste cineva,e totul bine..pana cand se termina frenezia inceputului si atunci,greutatile parca se dubleaza.Ai vrea ceva,tot cauti si nu se intampla.Ai vrea sa vezi un film,iar daca ajungi acolo,tot ce iti trece prin cap e ca mai bine mergeai la teatru. Si daca ajungi la teatru, parca mai bun era un concert live.
Viata mea e in valuri. Cand am chef,merg peste tot,cand nu am chef,vegetez si nu fac absolut nimic. Scriu mult pe scoarta cerebrala,dar cand ma asez in fata calculatorului,parca totul dispare. In schimb,in circuitele mele prin oras,imi trec atatea prin cap.
M-am trezit la 4:30 dupa amiaza si a fost o zi cum am vrut eu. Cu teatru,cu doua cafele calde la bodega,cu jazz. A fost frumoasa pentru ca asa am vrut sa o fac. Si m-am intalnit cu cineva care zicea ca ar merge la teatru,dar nu are cu cine. Dar singur ce-are? Eu am mers peste tot singura si a fost…EXCELENT. Sentimentul de turma ma face sa vomit.

2 thoughts on “Mergand pe contrasens,

  1. De aceea (aproape) toţi oamenii sunt ca nişte roboţi de societate – te trezeşti, mergi la muncă, petreci 9,10,11 ore căutând să treacă acel timp cât mai repede, vii acasă, obosit şi dormi. Eventual mai şi mănânci şi îţi consumi nervii în trafic. Puţini sunt cei care reuşesc să mai facă şi “altceva”.

    Ultima propoziţie e valabilă şi pentru mine:-)

    Like

  2. depinde de starea de spirit si de pofta de acel “altceva” :). cel putin in cazul meu. o plimbare pe jos dupa munca e binevenita si eventual un concert. o bere cu prietenii. chiar si direct acasa,in varful patului e o placere,chiar dc rar se intampla :)). vorba unei foarte bune prietene: chiar daca imi propun sa ajung direct acasa,se intampla ceva si imi schimba planul :D. si ce bine e!

    Like

Leave a Reply

