Tripping

Mai aproape de atat nu se putea


si bineinteles

Se intampla acum doi ani. O prietena imi trimite un mail cu atasament. Concert Robbie Williams si Eric Clapton la un pret aproape pomana:sub 400 euro. Doua concerte de mare exceptie,transport si cazare. Frumos atasament,nimic de comentat,dar fara numar contact,fara adresa de mail,fara nimic. Imediat a venit gripa. Stat acasa si documentare pe internet. Am gasit intr-un final agentia de turism. Se numea Interra si avea sediul in magazinul Cocor. Cu 39 grade temperatura ma duc sa vad despre ce este vorba.

– Buna ziua. Vreau si eu cate un bilet la fiecare concert.
– Nu vindem decat pachete turistice!
– Bun. Vreau si eu un pachet turistic.
– Sa va explic conditiile .

Se petrec multe explicatii neinteresante. Asigurarea medicala care iti facea parul maciuca. Daca ai boli,daca sunt incurabile etc. Tipul incearca din rasputeri sa imi explice despre hotel si cat de ok va fi :servicii,cazare,mic dejun.

– Nu ma intelegeti,nu ma intereseaza hotel,cazare,mic dejun.E bine ca exista,dar eu sunt interesata strict de cele doua concerte.
-Aveti noroc.Mai avem doua locuri libere.
-Perfect,cand vreti banii?
-De preferat acum jumatate si prin mai cealalta jumatate.

Scot bani de la ATM si achit.

-Biletele la plata integrala!

Ii spun maica-mii cu vreo doua saptamani inainte de noua aventura.Aceeasi privire dezarmata si intelegatoare.

-Dar cu cine pleci ?
-Cu mine si cu multe asteptari.

Prin iulie eram deja in parcarea din piata Victoriei asteptand marele autocar Interra. Ma alipesc unui grup foarte mic,dar aparent in regula. Un cuplu si fratele fetei.Prietenul ei era pasionat de fotografie,ea era farmacista si fratele ei mai mic,Vladut,o poama de copil de bani gata , pe la vreo 18-19 ani. Copilasul era colegul meu de bancheta in autocar. Dupa ce am trecut granita a inceput sa vomite ca un sistem de irigatii perfect functional. Eu eram cu punga,el era cu datul la boboci. Ghida companiei,o tanti cu rochita de vara care zbiera cat o tineau nervii si plamanii,de parca eram copii de primara care urmau sa o comita. Pun pariu ca daca isi ridica manecuta usor bufanta avea tatuata undeva pe umar o zvastica. Tanti era combinata amoros cu soferul de autocar. Isi traiau colegial idila.
Dupa mult invartit cu autocarul prin Budapesta,am nimerit si hotelul. Stateam in Buda,iar concertele se petreceau pe la periferia Pestei.
In ziua concertului Clapton, oamenii platitori au conchis ca este indicat sa evitam un potential blocaj de trafic si sa ajungem cu vreo ora inainte sa se deschida portile Arenei. Noi,grupul de romani,eram singurii prosti care stateau cu o ora si ceva la gardurile arenei. Locurile erau rezervate,civilizat. S-a petrecut concertul si singurul meu regret este ca nu am fost acolo cand a cantat Cocaine. Precum in legea lui Murphy. Am avut nevoie la buda o singura data si taman atunci auzeam ca din punga Cocaine…
A doua zi urma concert Robbie Williams. Nu mai era Arena,ci ditamai stadionul. Locuri care cum prindeai. Fiecare pe cont propriu. Am sugerat sa ajungem cu cel putin o ora inainte. Romanii familisto-manelari nu au dorit,”ca sa nu patim ce am patit la Clapton”.M-am decis si mi-am comandat un taxi dupa ce am cutreierat un pic centrul orasului. Tot grupul Interra era plasat langa gard. Eu am plecat cu doua beri dupa mine si am ajuns cat se putea de aproape de scena. Erau cateva sute de metri,dar bun si asa. Concertul a fost spectaculos.Scena imensa,efecte pirotehnice la final. Simteai energia coplesitoare a unui stadion de 70000 locuri capacitate,pe o canicula crunta.
Bafta mea pe final a fost ca am pierdut autocarul care trebuia sa ne transfere inapoi la hotel. Nici o problema. Am gasit altul,tot de Romania in care m-am urcat clandestin si am coborat cu ceilalti in centrul Pestei.
Dupa o ora de cutreierat haotic pe strazi,cu o harta ungureasca in brate,m-am oprit pe podul Elisabeta unde am cascat gura la choppere. Ce poate fi mai frumos?!

Iar pentru aceste concerte era sa imi dau demisia. 😀

6 thoughts on “Mai aproape de atat nu se putea

  1. te invidiez. nu pentru concerte (il detest pe robbie williams cu pasiune=))), ci pentru ideea de a te sui in primul mijloc de transport si a pleca departe 🙂

    Like

  2. de regula daca simt ca trebuie sa fac ceva,o fac no matter what. daca banii si timpul se sincronizeaza e pacat sa nu o fac. as face-o si acum. oricum plecari se mai anunta anul asta :). este o fuga de tot,o aventura si o ocazie de a descoperi oameni si locuri. si de ce sa ma invidiezi,tu nu o poti face ? 🙂

    Like

Leave a Reply

