dubiosenii simpatice

Freaky night

O repetitiva sambata seara. Toata lumea spune ca sambata seara trebuie sa faci ceva,orice,numai sa nu o lasi sa treaca pur si simplu. Intre noi fie vorba,singurii pe care i-am pomenit pana acum sa nu petreaca sambata seara sunt banatenii. Nu.ei petrec joi seara…de ce?nu stiu.
Ies din nou pe strazi inarmata cu eternul ruscac si pofta de a vedea ceva interesant. In statia RATB din cartierul meu, o doamna la vreo 65 de ani ma intreaba daca nu cumva sunt grabita si daca m-ar interesa sa impart un taxi cu dansa pana la Conservator.
– Stiti,cu criza asta nu imi permit sa platesc un taxi singura. Am doar 10 ron in geanta si am mai patit asa de vreo doua ori. Ati vrea sa mergeti cu taxiul? Imi dadea cu virgula si in sinea mea chiar zambeam. Ma gandeam ca i-as fi raspuns “Poate daca se prelungeste dupa 12,1 noaptea,am putea lua taxiul inapoi.”
– Nu,nu ma grabesc nicaieri,imi pare rau.
Am impartasit 5 minute de conversatie despre legile lui Murphy si ne-a venit autobuzul de Piata Romana. Minunat! Nu eram nevoita sa traiesc cu vina de a nu fi ajutat-o.
Ma uitam insa la ea si imi aduceam aminte de vechile tablouri cu oameni care au trait in Micul Paris. Era foarte eleganta,cocheta si se simtea femeia din ea. Ma desprindeam de mine si ma priveam de la cativa metri:blugi,geaca,rucsac,bocanci….Dar ma simt bine asa! Si fac un vant gandului razlet.
Ajung in Romana si ma indrept catre Galeria 115. A fost singura chestie pe care mi-ar fi placut sa o vad in acea sambata seara. O iau pe Mihai Eminescu si ma uit in toate partile. Am realizat ca am mers pe acolo intotdeauna cu masina,conducand. Pe jos,ca pieton,este un pic ciudat. Nu era nici un pieton. Cateva imobile vechi dezafectate (aratau foarte frumos) si cateva cladiri in constructie. Imi sun o prietena care ma ghideaza catre galerie si care imi da cateva ponturi prin telefon. Ajung in dreptul galeriei…INCHIS! Site-ul nu era updatat. Sambata program 10-18 parca..Nevermind.
Ma intorc cu gandul de a merge catre Artexpo unde avea loc Future Shorts.Platesc biletul ca orice alt om de rand si imi gasesc un loc in spatiu. Am vazut cca 7-8 filme de scurt metraj. Din toate,doar cateva mi-au atras atentia,putand recunoaste ca intradevar,din multele lucrurile pe care le vezi sau le traiesti ramai doar cu acelea care rezoneaza cumva cu propria-ti fire. Stand pe scaun,aveam o privire de ansamblu si as fi putut cumva arata care era venit acolo doar pentru a poza in interesat si interesant si care a venit acolo doar ca sa vada. Eu eram un fel de tester. Am vrut sa incerc. Mi-a placut partial.
Dupa, am plecat intr-un club prin zona Radiodifuziunii.Un prieten spunea ca se afla intr-un club cu party goth si bautura ieftina,motivatie mai mult decat suficienta sa ajung acolo. Sincer,eram foarte in afara filmului,desi imi placea sa imi imprim fiecare imagine pe retina,fiecare chip ciudat sa imi ramana macar in memoria de scurta durata. M-a amuzat faptul ca nu aveau decat o singura buda, la care asteptau constant cam 10 oameni. Bunul amic I. facea ordine in coada anarhica. Oamenii se simteau bine,eu inregistram pe scorta cerebrala. Totul era cum trebuia sa fie. Nu voi putea fi niciodata o gagica goth pentru ca rucsacul meu este unul sport,nu va arata niciodata ca un minisicriu cu un paianjen drept design. Nici nu stiam ca exista si asa ceva:D.
M-am simtit ca la sarbatoarea de import.Halloween.. Kafka frate! Mai studiez fenomenul. :))

Leave a Reply

