de-ale mele

De la iritare la draci

As putea face o lista cu lucruri care inainte ma iritau,insa acum ma scot din sarite.
– intrebarea parinteasca “ce faci?” care se petrece de fiecare data cand ies din camera mea
– persoanele care suna pe fix si intreaba “ce faci?esti acasa?” – nu,nu sunt acasa,doar mi-am inregistrat vocea,adaptand continutul oricarei situatii demne de un telefon pe fix si isi da singur play. unde dracu poti fi cand raspunzi pe fix ?!
– persoanele care te suna si te intreaba : “aoleu..dormi?” – da,inca dorm,dar vorbesc in somn. si sunt mult mai coerenta cand vorbesc inconstient.
– adolescentii care asculta manele/muzica de clubbing la telefon in tramvai
populimea care urca in ratb fara sa dea prioritate la coborare si cei care urca,dar raman ciorchine in dreptul usii
– cei care te inghesuie,desi stai pe scara, comentand ca : uite ce liber e la mijloc!
– rutina zilnica

… si cine stie cate inca mai stau la coada enervarii mele ?!

2 thoughts on “De la iritare la draci

  1. În afară de părinţi, nimeni nu mai întreabă în ziua de azi “ce faci” doar în ideea de a afla… ce faci. Când aud întrebarea, ştiu că urmează să-mi fie cerut un favor.

    Like

  2. nu stiu daca sunt de acord sau nu cu asta. poate ca inca mai sunt intrebata doar asa,fara sa mi se ceara favoruri :)). sau poate asa mi se pare mie :D. cele mai binevenite “ce faci-uri?” sunt alea cu o continuare draguta. de ex: ce faci,iesim pe undeva?, ce faci,vii la concert in seara asta?, ce faci,treci pe la bodega? :)))) astea se accepta! si in cazul asta,acel ce faci,isi pierde sensul.

    Like

Leave a Reply

