dubiosenii simpatice

Martisorul de atunci si de acum

In copilarie si adolescenta timpurie ,cel mai mare trafic de martisoare il inregistrau tot fetele. Era similar slow-urilor dansate de fete cu fete cand eram mici si virgini . Asa si cu martisoarele :)). Veneam de la scoala cu o punga plina,punga care de altfel era taman buna sa fie redistribuita in urmatorul an. Singurul lucru important era sa nu il daruieste peste un an colegei care ti-l daruise la randul ei in anul precedent. Si uite cam asta era circuitul martisorului in natura.
Intotdeauna mi-au placut martisoarele cu cosari. Nu stiu de ce. Probabil ca imi place sa cred ca unele lucruri se intampla,nu stiu…superstitioasa e mult spus.
Acum vreo doi ani,primesc un mesaj de la un baiat pe care nu il cunosteam foarte bine,insa era genul de om interesant. Urma sa plece in Lisabona si insista sa ne vedem de 1 martie,in seara dinaintea plecarii sale. Cumpar niste flori maica-mii si ma duc in bodega unde urma sa apara. Se face ora 9…9:15,9:30,9:45…. eu cu un buchet de flori pe masa si un cuba libre..aratam ca si cand as fi fost sedusa,abadonata,dar nu inainte de a primi un buchet de flori ca premiu de consolare. Jumate din clientii barului se uitau suspect la mine. Apare si copilul pe la 9:55.

– Daca veneai la 10 fix,as fi zis ca ai ceasul setat pe alt meridian,dar asa ?? Asa doar ai intarziat foarte mult 😀
– Imi cer scuze… Nu stiam ca va fi atat de greu sa gasesc! Am fost in zona Eroilor si am cautat un martisor pentru tine. Stiam ce fel de martisor iti doreai. Un nene imi spunea ca are niste delfini frumosi ca martisor,iar eu insistam: vreau un cosar !

Am tinut mult timp acel cosar in masina,ascuns in oglinda retrovizoare. Si simteam ca imi aduce noroc. Acum il am undeva prin casa. Tot acest baiat a propus o iesire intr-o gasca oarecare si a cumparat fetelor cate un cosulet de ghiocei si un fir de martisor. L-am dus acasa cu masina,fiind usor confuz de un pic cam multe sticle de bere. Am oprit la un non stop sa isi cumpere prajituri in toiul noptii si mie mi-a cumparat o caserola cu niste capsuni uriase :). Cam asa a aratat Martisorul de atunci.

Ieri seara am oprit la un florar sa cumpar maica-mii lalele. I-am luat si un mic cosar…In timp ce ambala florile :

– Daca eram femeie,pe criza asta, nu cumparam flori. Ce primeam,dadeam mai departe! Nu mai are lumea bani de atentii si alte de-astea !

Chiar ca..

2 thoughts on “Martisorul de atunci si de acum

  1. bune si alea. cica le poti da mai departe ca masura de criza :D. eu am primit un martisor in forma de morcov :))

    Like

Leave a Reply

