De-a valma · de-ale mele

Cum ar fi fost ?

Probabil ca felul nostru diferit de a fi ar fi atins apogeul nebuniei. Normalitatea nu ar fi avut loc in posibila noastra poveste. Din nebunia fiecaruia dintre noi,s-ar fi nascut o schizofrenie perfecta. Nevoia ta de a dezamagi te ridica si iti demostreaza ca esti intradevar acel om care se hraneste cu suferinta. Totul a fost un film prea prost sa nasca ceva real sau poate mult prea adevarat sa nasca ceva bun. A inceput bolnav si a continuat la limita patologicului. De ce-urile se succeda cu rapiditate. De ce a trebuit sa ajung acolo in seara aia? De ce din toate persoanele a trebuit sa fii tu ala? De ce nu am luat taxi-ul spre casa imediat dupa? De ce am coborat in grota razbunarii? De ce m-ai cautat de unde eu plecasem? De ce te-am regasit in aceeasi seara ? De ce nu s-a terminat mizerabil in toaleta cand tu ai propus? De ce nu am zis da si apoi m-as fi urat a doua zi si mi-ai fi lasat un gust oribil? De ce ai aruncat o carte de vizita in rucsacul meu gandindu-te ca poate curiozitatea ma va impinge sa te caut? De ce te-am cautat a doua zi ? De ce am inceput acel ping-pong sinucigas? De ce am construit playground-ul virtual? De ce eram fiecare acolo ,dar pe rand,nu simultan? De ce nu ai avut puterea de a puncta un adevar? De ce aveai coaie cand nu conta si cand trebuia sa demostrezi ceva,iti dispareau ? De ce trebuia sa alegi un om puternic daca tot vroiai un sacrificiu si nu puteai sa te hranesti cu o prada usoara ? De ce delirai fara un minim temei? De ce negai tot ce visai? De ce visai tot ce negai? De ce numele tau e nascut din mutilarea numelui meu sau al meu s-a nascut din al tau? De ce ma trezeam cand iti suna alarma intr-un alt cartier? De ce mi-a fost rau? De ce te iubesc cand te urasc sau te urasc cand te iubesc? Pentru ca esti un ordinar ce simte nevoia de confirmari. Le-ai avut. Aici a inceput si a fost cu adevarat o declaratie de sinucidere. Am renascut,un pic mai trist,dar s-a intamplat. Acum tu esti aici si eu dincoace. Incompatibili,dar vei ramane my playground love.

Leave a Reply

