De-a valma

Cocalarul de langa noi

Ieri noapte am ales sa petrec cateva ore linistite in compania catorva prieteni. Intr-un pub prin Lipscani. Unul din amici isi intalneste intamplator iubita acolo. Fata era insotita de doi prieteni : un cocalar electronic si un puber inocent. Toate bune si fumoase pana s-au instalat si ei la masa noastra. Antenele mele captau o fascinanta discutie a celor doi : cocalarul si puberul. Era evident ca tanarul (in jur de vreo 17-18 ani) avea nevoie de un personal hero. Asculta fascinat ce debita cocalarul urban. M-as fi bagat in discutia aberanta,doar ca sa ii dau aluia apa la moara si sa vad pana unde poate ajunge. Din nefericire,nu pot disimula ce e in mintea mea si riscam sa ii cad aluia greu la stomac,precum imi cadea si el mie :D.
Primul schimb de replici de mare inspiratie si angajament:
– Auzi , tu semeni cu baiatul ala care canta! (wtf?!)
– Care? Sau mai bine zis…care din ei ?
– Nu mai stiu cum il cheama..Dar ai fata asa..de baiat care canta.
S-a lasat linistea,iar eu incep sa ma hlizesc infundat la masa,incercand sa imi ascund hahaiala dupa umarul unui prieten care statea langa mine.

Nu numai ca abera intr-un fel,dar ii facea placere sa si vorbeasca.

– Stii ce cred eu? Eu cred ca primavara se face cel mai mult sex. Mie asa mi se intampla.
– (amicul meu) Hmmm…nu stiu,nu m-am gandit..
– Pai fa-ti un jurnal si iti notezi,dupa care te uiti si o sa vezi ca am dreptate! Primavara se face cel mai mult sex.
– (amicul) Eu zic ca vara.
– Nu, e prea cald,mie-mi scade cheful.

Tinand cont ca doar iubita amicului il aproba din cand in cad,cocalarul nostru se reorienteaza catre puber. Incep o discutie despre iarba si droguri in general.

– Drogurile…cand esti drogat te intoarce asa…la religie. Bine..eu sunt ateu! Dar ziceam in general,asa.
– (puberul) Mie imi place ca dupa ce fumez ceva si ma uit la un film se continua..adica ies afara si vad una buna (femeie) si imi imaginez ca se continua filmul pe care l-am vazut..ea se uita la mine si…(imi pierdusem atentia)

Fata era ceva intre mandra si toleranta cu cei doi. La drept vorbind,pustiul ala nu avea nici o vina sau cel mult faptul ca isi gresise eroul. Personal i-as fi sugerat mai multa precautie.

Cateva mici detalii ajutatoare in caz ca dati peste el accidental cum am dat noi : tricou electronic kitsch – un fel de vumetru mov,pe toata burta, mentioneaza din cand in cand ca si-a luat el nu-stiu-ce-si-nu-ma-intereseaza din State si raspunde la telefon cu “Ce faci fraiere?”.

Leave a Reply

