De-a valma · de-ale mele

Vagabondul vietii mele

Am jucat multe roluri. Am fost si sunt in continuare “unul din baieti”. Intotdeauna am avut prieteni barbati. As fi putut fi un “el” perfect. Nu am rabdare la cumparaturi,nu am rabdare sa ascult povesti de shopping. Nu pot asculta romante decat daca sunt posibile scenarii de film. NU AM NICI CEA MAI MICA URMA DE RABDARE! Am fost amanta aproape 3 ani de zile,experienta vietii mele. Am avut multe roluri de cealalta in decurs de 10 ani.
Am dormit prin cluburi rareori,am cunoscut oameni si oameni,am facut aparente imprudente,am infaptuit chestii la care unii doar viseaza. Imi place sa traiesc,chiar daca filmul este o drama. Niciodata nu am spus nu propriilor impulsuri pentru ca astea sunt motorul fiecaruia dintre noi.
Regretele au o pondere mult prea mica. Filmele au fost multe si de scurt metraj, uneori poate doar un montaj subliminal. Sunt propriul meu cobai si daca iese prost eu sunt singura victima. Este o alegere personala.
Probabil ca sunt vagabondul vietii mele.

Leave a Reply

