De-a valma · de-ale mele · dubiosenii simpatice

Dubioasa zi de ieri

Starea:o veselie nejustificata.Reactii tampite.Ganduri si mai si.O fi fost concertul Zob de vina?Sau poate vodka energy bauta prea mult,prea repede?O fi fost oboseala fizica si amorteala psihica?Nu stiu ce am luat,dar cred ca am gresit.
Am ajuns la munca fara sa constientizez drumul pana acolo.In microbuzul inca platit de companie,aveam o imagine de ortaci in drum spre mina,de copii de clasa intai care se impotrivesc mersului la scoala,de oameni resemnati.In parcare,vad un culoar delimitat de niste fasii de plastic si ma gandesc ca e un nou joc corporatist. Intrarea perfecta de tip labirint :intri,te invarti prin parcare si iesi,fara a exista nici o cale de acces catre birou.Am aflat imediat ca sunt in litigiu cateva palme de pamant/asfalt din parcarea corporatista.Urcam in lift si simteam nevoia sa strig: “o sa muriiiim! suntem in liiift!”.Ceea ce am si facut. O sedinta de strainezi se desfasura in open-space langa lift…Ma hlizesc si trec mai departe spre birou.
Pauza de tigara langa brazii din parcare.Din ramuri se auzeau triluri.Si incep sa ma gandesc cum ar arata o lume artificiala. Trilurile sa fi fost pe CD,totul sa miroasa cumva doar daca dai cu spray cu miros de orice,iarba sa fie adusa in suluri si apoi derulata pe jos,animalele sa fie decupaje din carton surprinse in diverse ipostaze.
Ajung iar la birou.Nu gandeam nimic,nu simteam nimic decat furnicaturi si implozii.Timp de o ora ma uitam la niste cifre si imi dadea cu virgula. Ochii ma usturau,nervii mi se intindeau,rutina zilnica.
Seara,bere,concerte (din nou),dimineata…sambata…somn…
Azi iar concerte! De-alea de dat din cap 😀

2 thoughts on “Dubioasa zi de ieri

  1. Zob imi place si o sa imi placa in continuare,cu sau fara aprobarea ta :D. Ii doresc mai des pe scena 🙂

    Like

Leave a Reply

