De-a valma · dubiosenii simpatice

Mi-e foameeeee

Cam asta este refrenul unui cersetor in tramvaiul 41. In seara asta a primit si reactii din public.
– Mi-e foaaaaameeee..Macar o mie de lei. Vreau sa-mi iau si eu o paineeee! Mi-e foameeee
– Da’ la munca te-ai dus,ma? Ca de vreo 2-3 ani ti-e foame prin tramvai! Painea nu curge prin teava de la chiuveta.
– Auzi la el,macar o mie de lei…Ha!

Cersetorul “mi-e foame” e urmat indeaproape de un altul care canta intr-un fel de limba ori moarta,ori inca nedescoperita. Ciudat este ca acesta din urma nu cere bani. Urca,merge cate o statie si strabate tramvaiul de la un cap la altul cantand. Mie mi se pare ca e muzica unui calugar Gregorian dat afara de la cursul de muzica. Am gasit multe piese mega tari cantate in stilul asta. Wtf 1,Wtf 2,Wtf 3 si multe altele (si Metallica) :D)). Asta asa pentru exemplificare.

Cersetorul-politist dirijeaza circulatia la statia de tramvai Orsova. L-am vazut atat din tramvai ca si calator,cat si ca sofer,in trafic. Omul asta isi ia rolul in serios. Are si vesta reflectorizanta,o cascheta,un fluier verde fluorescent si da din maini intruna. Nu imi aduc aminte sa fi lipsit multe zile de la datorie 😀

Leave a Reply

