De-a valma · de-ale mele

Cine sunt ? Eu,deschide-mi!

Suna aberant,dar parca eu m-am zavorat intr-o casa si am inghitit cheia si tot eu incerc sa sparg usa sa ma scot de-acolo.Este un permanent conflict intre eu si …eu.
Eul din casa este precum un leu ranit. Decat sa i se vada ranile,mai bine si le linge departe de ochii lumii si iese cumva tot triumfator. Eul care bate la usa si incearca orice pentru a patrunde inauntru este acelasi eu din casa,insa o varianta mai veche si mult mai buna. Ala efervescent care trage de letargicul din interior si incearca sa ii starneasca un interes pentru ceva. Incepe sa bata cu pumnii in usa,dupa care se aseaza pe pres si incepe sa debiteze. Stam spate in spate. Unul in casa,altul pe partea cealalta a usii.
– Hai sa plecam acum fara directie!
– Nu vreau…este deja seara si frig..si maine muncesc..
– Si de cand a devenit asta o problema?! Mai tii minte cand puneai benzina la 10 seara si te duceai sa te plimbi prin padure?
– Daa…dar cred ca am obosit..
– Nu exista asa ceva! Trebuie sa te mobilizezi si asta repede!
– Ce ai zis?
– Te faci ca nu auzi! Stii ce vreau de la tine! Vreau sa redevii eu. Vreau sa lasi sa se intample lucruri,nu sa te impotrivesti si eventual sa le cauti si nod in papura pana iti gasesti o scuza convenabila!
– Vrei sa incetezi ? Poate ca m-am maturizat sau poate ca asta e directia fireasca a vietii!
– A vietii cui? Ai uitat cate visai sau cat aberai anul trecut? Ai uitat ca nu-ti pasa de nimeni si nu lasai nimic sa te opreasca daca iti puneai ceva in cap?
– Offfff….o sa ies…dar mai lasa-ma un pic singura! Macar 5 minute,te rog…Nu pot iesi acum si inca nu sunt pregatita pentru visele tale,adica ale mele..adica stii tu la ce ma refer.
– Poti sa imi deschizi? Vreau sa vad daca esti bine. Nu ai vrut sa ma mai vezi inca de prin toamna,desi eu am tot venit si am incercat.
– Sunt….mai trista,mai singura,mai antisociala,mai sifonata…dar sunt tot eu,cred.

Usa se indredeschise,insa lantul ramasese pus. Eul din scara blocului ma tinea de mana si imi spunea ca o sa fie bine.
Poate ca ne vom sui iar in masina si poate cafeaua nu o sa o bem in casa. O sa o bem in Brasov sau Sibiu. Si poate ne plimbam si cu rolele..

4 thoughts on “Cine sunt ? Eu,deschide-mi!

  1. offtopic:
    deja is de 30 min pe blogul tau, zic sa te salvez in reader si sa revin alta data :)) mi-ai mancat seara, nah 😛

    Like

  2. :)) nu asta a fost intentia mea :D. nici nu stiam ca pot manca seri. ma gandeam la cel mult 10 min :)).pai…daca revii eu voi fi tot aici,sper. adica povesti sa fie si simtiri..ca altfel,inchid taraba si ma duc sa beau 😀

    Like

  3. Bine, Stro, s-a descoperit si e oficial ca la 27 de ani incepem sa imbatranim. Ce poti sa iti doresti mai mult de atat?

    Like

  4. pai in primul rand,daca nu ma insel,tu nu i-ai facut,deci nu ai nici o scuza. eu m-as simti de vreo 20 de ani daca as iesi din bucla asta. si asa am mers ieri la doctor si mi-a spus “vaaaai…dar aratati de 17-18 ani” :))

    Like

Leave a Reply

