auzite · De-a valma · de-ale mele · dubiosenii simpatice

La bodega din cartier

Tura cu rolele prin cartier are aceeasi finalitate si anume Bodega. Cum raceala,antibioticul si alcoolul nu fac casa buna,am tinut-o pe ceai. Prima alegere a fost proasta. Ceai de portocale in vreme de criza: eticheta Carefour,gust de sac.
– Bai ori mie nu imi functioneaza papilele,ori ceaiul asta nu are gust. Ori amandoua. De cand vindeti ceai cu carefour pe eticheta? ๐Ÿ˜€
– (o tacere ce imi confirma ca ceaiu’ e naspa)
– Da-mi si mie unul cu altceva pe eticheta!

Bodega incepuse sa se umple usor-usor. Unul de-al casei,prin frecventa vizitelor, vine insotit de un cunoscut. Mese libere nu mai erau,fapt pentru care au fost asezati temporar la masa de langa bar. Banuiesc ca baietii aia erau ceva prieteni care nu se vazusera demult,pentru ca nu prea aveau subiecte de discutie,iar daca gaseau unul,murea in maxim 5 minute.

– Auzi….ce facem cu burta aia? (pe un ton glumet)
– (tacere stanjenitoare)
– Pai ..ma gandeam asa..ca parca s-a dublat. Ce faci cu ea?
– O car dupa mine,ce sa fac?! (omul de altfel un tip destul de glumet si de bun simt)
– Stii..nu iti zic ca sa te simti prost…
– Nu ma simt prost,ma simt gras .
– Pai sa facem ceva sport!
– Cum ar fi?
– Uite…de ziua ta iti luam niste role! (uitandu-se la cele din picioarele mele)
– Hummm…te avertizez ca am o bicicleta de la vara-miu pe care o tin pe balcon de cand am primit-o!

Asta a fost primul subiect. A tinut fix cat replicile astea. Dupa care amicul incomod gaseste o bricheta si incepe sa o frece in toate directiile. Avea niste zaruri in ea si ceva lumini kitschoase cand o aprindeai.

– Cu asta ce e?
– Avea zaruri si nu m-am abtinut…am cumparat-o.
– Aha…si Cristina ce mai face?
– Acasa..se joaca pe calculator..
– Aaaa…bun!

Asta a fost al doilea moment. Si mai scurt. Fiecare din ei se uita in gol. Unul spre geam, altul spre orice fatza cunoscuta ar fi trecut pe acolo. Eu ma uitam la ei si aveam un zambet tamp pe masura ce imi dadeam seama ca intalnirea asta dintre cei doi era un mare …esec?!
Cum nu am mai suportat,am plecat spre casa. Ca dupa o comedie cam proasta ๐Ÿ˜€

Dar asta e farmecul Bodegii.

Leave a Reply

