De-a valma · de-ale mele

Gandind in gol

Doua variante mi se invart prin cap….ori lumea in general sufera de tristete,ori am devenit eu prea cinica si pesimista. Ma uit in jurul meu si parca nu mai vad lucruri autentice sau momente de care m-as putea bucura intens. Tot ce se intampla ori mi-e indiferent,ori imi provoaca un fel de sila,ori – in cel mai bun caz- imi deseneaza pe fata un zambet palid. Nu mai este entuziasm,nu ras in hohote,nimic intens…Parca universul s-a resemnat. Vad oameni ce respecta niste rutine,ce incearca retete “ca la carte”,dar “cartea” este perimata,vad bucurii false sau poate generate de lucruri atat de plate incat nu intra in categoria bucurii.
Uneori mi se invart prin cap ganduri..Daca nu o sa mai pot rade fara sa imi pese de nimeni si de nimic,daca totul o sa imi para artificial si anost,daca nu ma voi putea bucura de chestii firesti doar pentru ca le vad partea banala? Pe de alta parte,parca nici nu mi s-ar potrivi placerile regulamentare. Este o crima sa iti doresti momente deosebite si in lipsa lor sa refuzi banalul ? Am ales intotdeauna nimicul in fata orice-ului si oricum-ului,pentru ca intotdeauna am crezut ca decat orice,oricum, mai bine nimic.

Dar imi place primavara la fel de mult ca pana acum. Si mai imi place sa ma plimb aiurea fara o tinta clara. Si sa simt mirosul proaspat al ierbii si copacilor infloriti,chiar si intr-o zi ploioasa de primavara. Macar asta sa fie salvarea mea.

7 thoughts on “Gandind in gol

  1. In fiecare zi mi se intampla asta, si de fiecare data raman cu convingerea ca asta e alegerea pe care nu o regret : intotdeauna nimic-ul/tot-ul e in fata orice-ului 😉 .

    Like

  2. si eu cam sunt. diferenta e ca stiu de la ce mi se trage si stiu cam ce se suprapune peste. acum nah…bine ca sunt concerte si diverse alte chestii care ma tin pe linia aia de plutire 😀

    Like

Leave a Reply

