De-a valma · de-ale mele

Sarbatori fericite ?!

Nu se pierde nimic din bunatatea spontana care loveste masele sub pretextul unei sarbatori. Traficul de mesaje de orice natura se amplifica brusc si curg o gramada de urari pline de ganduri suspect de bune. De cativa ani nu mai raspund acestor mesaje. Inainte o faceam din politete,acum mi se pare inutil. Nu ma simt deloc mai plina de bunatate,de prietenie,solidaritate umana. Toate astea sunt la acelasi nivel. Nu au crescut,nu au scazut. Sunt in parametrii normali. De ce sa creez o falsa imagine a unui bun crestin,daca nu cred in asta? De ce m-as duce la biserica pentru ca asa se face? Si daca nu o faci, asta te face mai putin crestin? De ce sa cred in ceva doar pentru ca altii imi spun ca asa e bine? Pastele ramane acelasi. Un moment de relas care te prinde pe bicicleta sau role,la pescuit,la mare sau la munte,in tara sau in afara,cu prietenii sau familia,cu mancare traditionala sau nu,cu sau fara pastile impotriva indigestiei. Si cea mai frumoasa parte este ca se intampla primavara si ca sunt atatea de admirat..vorba unui cantecel: infloresc gradinile,ceru-i ca oglinda.

Ps: Ieri zarva mare in sectorul 5. Aveai impresia ca este vreun festival in aer liber. Scaune de plastic,scena,lumini,boxe si o biserica. Politie,cocalari,batrani,biciclisti,oameni,caini,masini parcate,drum blocat….zumzet…asteptare. Cam asa :

20 thoughts on “Sarbatori fericite ?!

  1. vaaaiii…cam scump la vedere! ti-am simtit lipsa pe blogul tau. dar poate ca e mai bine asa..sa ne tii pe jar! 🙂 cea mai frumoasa urare este “o primavara frumoasa” si iti multumesc! la fel sa fie si a ta! sarbatorile sunt inevitabile :))))

    Like

  2. o lehamite totala..de mesaje, de viermuiala cretina din supermarketuri, de ingramadeala ipocrita din fata bisericilor si tot asa..ce am retinut din asta: dangatul clopotelor mitropoliei care se aud de la fereastra mea, un sunet minunat care emulat printre nervi de primavara si pomi infloriti m-a transpus intr-o lume de poveste si placerea de a conduce pe sosele goale la miezul noptii de inviere, in drum spre aeroport, o placere pe cat de rara pe atat de mare:)

    Like

  3. da da si inca o data da pentru orasul gol;
    cat despre emigrare, ce pot sa-ti spun, inca nu a venit timpul, iar gloata este peste tot, nu stiu daca m-ar incalzi mai tare o gloata mai educata si mai ordonata..pana mea, sunt inca aici prin alegere; cand nu mai pot, illa isi va muta terenul de joaca cu tot cu jucarii, desi sansele sunt sa aiba aceleasi reactii orunde ar pribegi:)

    Like

  4. Se pare ca se pune de o razmeritza peste hotare acilea, nu? Eu am reusit sa reduc numarul de sms-uri template primite la zero. Mi-a luat fro 3 ani, dar a meritat :))

    P.S. Ma bag si eu la emigrat, ca driver macar, contra unui masaj din 2 in 2 ore 😀

    Uitasem urarea unica “Fie ca lumina…” :)))

    Like

  5. eu as vrea sa emigreze ei! eu nu am vrut sa plec! nici acum nu vreau :D. Daca nu iesi in decor dand senzatii tari celor nevinovati,cum sa nu? Si eu pot fi driver (mai prost la orientare in spatiu si la mers cu spatele –in rest e bine ). eu nu voi reduce la zero numarul de mesaje pentru ca tata e consecvent si mai am cativa colegi care se incapataneaza. am ramas acolo ca o carte veche in galantar,pe care nu o cumpara nimeni. stergea-m-ar din liste sa ma stearga! 😀

    Like

  6. apropos de tatzi, anul asta a picat magareata pe sora-mea sa ii compuna mesajul si sa il transmita listei:)) ce m-am mai distrat de pe margine..
    serbane tu nu vrei emigrare las-o moarta, tu vrei companie feminina, admit it:P

    Like

  7. vreau mesajele inapoi! vreau poezia aia tampita cu …fie-ti casa luminata, mielul sa-ti bata la poarta… pentru ca erau haioase!
    Glumesc. hai sa facem ceva sa desteptam gloata. credeti ca se poate? Eu vreau sa destept poporul !!! si nu mai vreau sa vad babe ce-mi strivesc pantofii inghesuindu-se catre intrarea in biserica, suierand, cu bale de neputinta de a fi primele care iau lumina, printre dinti un “adevarat a inviat”.

    Like

  8. intrebarea era: “de cand mergi tu la biserica?” 🙂
    Iaca de ceva timp mai port si pantofi din cand in cand !:)

    Like

Leave a Reply

