de-ale mele

S-a intamplat

ceea ce scriam la inceput. A fost un scenariu amuzant cu o distributie mica (eu,ai mei,vecinul bun la toate,fostii proprietari).Dupa 3 luni de cumparat ziarul de anunturi,gasim un anunt postat pe un panou in fata unei agentii imobiliare. Dupa toata tevatura si ancheta in scopul gasirii proprietarului,in sfarsit e cumparat! Are spatiu sa imi gazduiasca rolele,patinele de gheata,poate o viitoare bicicleta,cortul si toate prostiile pe care le-am strans cu grija inca de prin vremea liceului. Partea mai putin buna e ca am 3 vecini pe palier. Toti se invart in jurul varstei de 80 de ani + sau – cativa. Minunat! So no party… Doar o narghilea cand o voi cumpara si o muzica asa…ca si cand as fi inconjurata de vecini octogenari. Si poate o pisica šŸ˜€ a-place-called-home1

Concluzia a fost : “e un pic irascibila de pe drum..o deranjeaza hemoroizii (spus soptit)”

5 thoughts on “S-a intamplat

  1. Sa il stapanesti sanatoasa !:)
    Am spus asta si la telefon mai devreme dar o mai spun o data sa ramana scrisa. Urarea.Si ca de obicei daca nu-l uzi (apartamentul) s-ar putea sa se rupa zugraveala un pic pe la colturi. Si nu e ok! Asa ca…

    Like

  2. Confesiuni dintr-o locuinta noua: ciuma de profa de germana de sub mine mi-a facut parul cret cand am dat intr-o sambata vh1 mai tare ca era un top 10 ac/dc si maimutele adolescente de deasupra mea asculta in culcare si in sculare hip hop de rasuna scara dar de, baietii sunt de familie buna si cu vechime in bloc, pe cand noi suntem doar chiriasii cei noi si vulnerabili; din fericire pentru papleshnitza, coboram cu fetele si s-a luat de cri nu de mine ca ea venea prima:))) si cri i-a baguit niste scuze, ca eu i-as fi provocat o apoplexie:D tu sa nu faci ca mine, da?

    Like

  3. :)))) buni vecini,nu te plictisesti! eu am constatat ca am vecini de 80 de ani + sau- cativa ani. Mai exista si cativa copilasi f mici. Deci am extreme. 80 vs 5. Nu voi reusi sa dau vreo muzica tare ca dimineata probabil dorm cei mici si seara dorm pensionarii,iar ziua sunt la job…Hmm…what to do,what to do? šŸ˜€

    Like

Leave a Reply

