De-a valma · dubiosenii simpatice

Micul intreprinzator virtual

Apare la sponsored links. A venit si seara cand toate ideile ciudate s-au adunat pe partea dreapta a monitorului meu si mi-au distras atentia. Ce am gasit :

1. Vrei sa Divortezi Rapid?
Afla Imediat ce Etape sa Parcurgi, ce Acte si Cereri ai Nevoie s.a.m.d.

probabil cei targetati sunt cei care se casatoresc din plictiseala,din interes sau din curiozitate. o faci repede,deci trebuie sa existe cineva sa te ajute sa o desfaci la fel de repede. sa inteleg ca rata divorturilor a crescut.

2. Afacerea ta cu iepuri
Investitie De 1270 Euro, Profit Din Primul An, Dezvoltare Rapida > >

tinand cont ca perioada de gestatie la iepuri este de 30-33 zile,afacerea se dezvolta rapid,mai repede decat ai putea crede.

3. Scapa Acum de Hemoroizi
Solutia e Naturala si Rapida de la Dr Natura. Comanda Online!

nu am,deci nu ma intereseaza decat in contextul sirului de linkuri ciudate.

4. Copilul Tau E Inteligent
1. Lucreaza 30 min pe zi cu el 2. Devino-i mentor

mergand pe ideea ca fiecare cioara isi lauda puiul,nu cred ca s-ar fi putut scrie : Copilul tau e prost..

5. Ai fost concediat?
Reclama-ti patronul aici. Primul site romanesc de reclamatii!

inca nu am fost. si pana una alta,de ce l-as reclama?!

6. Tunisia 3* DP 139,- EUR
Charter din Bucuresti si Cluj Oferte speciale, last minute

oricum n-am bani,dar am vazut poze.frumoase locuri…

7. Afla acum de ce…
Ai rezultate sub asteptari? Monitorizeaza productivitatea!

mi-o monitorizeaza sefa saptamanal. o sa ii dau ei linkul asta :))

8. Curs Online Resurse Umane
Recrutarea si selectia RU Salarizare si motivare – 82,50 lei

cam slaba partea cu motivarea. dar oricum suficienti cat sa platesti factura lunara pt internet.

Toate astea stateau aliniate in partea dreapta a monitorului. Ce am aflat nou ? Perioada de gestatie la iepuri.

2 thoughts on “Micul intreprinzator virtual

  1. Daca divortezi rapid dar ai un copil inteligent , incepi o afacere cu iepuri pentru ca ai fost concediat, dar nu ai productivitate , asa ca te orientezi catre un curs de resurse umane online, care iti provoaca hemoroizi, se cheama ca esti in target, nu? Partea cu tunisia nu am stiut s-o integrez:D.
    Si mie imi mai fuge ochiul pe partea din dreapta a monitorului si uneori raman siderata de idiotzeniile de reclame de acolo si ma gandesc, bah,astia chiar nu vor sa faca bani!

    Like

  2. :))) faina povestirea. cu tunisia rezolvam. ar fi un bonus dat de compania-mama pentru cresterea productivitatii :)). eu cred ca,din contra,vor sa faca,numai ca se straduiesc atat de mult incat dau nastere numai unor aberatii đŸ˜€

    Like

Leave a Reply

