de-ale mele

O prima

…leapsa preluata de la EVA.ziv al carei blog il frecventez destul de des. 99 de lucruri despre tine(mine).
1. cand eram mica vroiam sa ma fac patroana
2. apoi visam sa frec menta cat se poate de mult
3. pe la 18 ani,aveam planul pe urmatorii 10 ani
4. acum nu mai stiu nici ce se va intampla a doua zi
5. de catva timp ma gandesc ca daca as fi avut vreun talent in directiile alea,m-as fi facut: rock star (la bass sau baterie),constructor de choppere (pe care sa le calaresc apoi),sofer pe un Mack american
6. cand eram mica visam sa ma marit cu un taran. sa aiba curte,animale in ograda si gradina cu legume (acum nu ar fi deloc greu sa gasesc un taran,dar mi-am schimbat dorintele)
7. nu cred in oficializarea unei relatii si asa fi pro cununie,dar am auzit ca nu te cununa popa daca nu ai trecut si pe la starea civila – deci nu.
8. imi placeau foarte mult cainii,insa acum daca as alege un animal de companie ar fi pisica (probabil si din cauza varstei+e un animal care se ingrijeste mai mult singur)
9. sunt delasatoare..in general las de azi pe raspoimaine
10. daca imi pun ceva in cap,sigur reusesc
11. imi place sa ma gandesc mult la nimic concret
12. de multe ori nu retin chestii pentru ca nu sunt atenta (cauza mai sus)
13. nu suport vara si caldurile sufocante
14. mi-as dori o primavara constanta
15. intotdeauna mi-am dorit ca unul din tipii din viata mea sa imi aduca un copac cu flori sau un buchet de frunze (stiu ca pare cam gay :)) ).am primit un copac cu flori prin mms
16. cand eram mica imi placea sa scot cartofi si sa culeg dimineata ouale din cuiburi
17. mi-am iubit foarte mult bunicul (s-a dus de vreo 12 ani)
18. imi place sa ajung in situatii inedite si sa cunosc oameni ciudati
19. imi plac povestile din viata reala
20. imi plac ploaia si furtuna si mirosul de proaspat imediat dupa ce se termina
21. nu sunt o fire activa,desi mi-as dori (lasa-ma sa te las)
22. iubesc vama veche,insa nu mai vreau sa merg acolo decat in foarte extrasezon
23. citesc foarte greu pentru ca am nevoie de o anume stare (pe care f rar o gasesc)
24. uneori actionez ilogic
25. imi place rolul de observator chiar daca uneori par a fi autistul unui grup
26. mi-am dorit la un moment dat sa fiu editor video (firea mea atehnica nu a corespuns)
27. imi place sa ma plimb seara/noaptea
28. nu sunt o fire matinala (in general)
29. imi rod unghiile si acum,
30. dar nu mai fac pipi in pat demult
31. am o mana de prieteni la care tin foarte mult
32. imi place sa aflu ceva deosebit cand intalnesc pe cineva
33. imi plac bodegile si lalaitul ore in sir
34. imi plac masinile ori mici,ori mari (ex mini cooper – nissan navara) si am o slabiciune pentru jeep wrangler
35. intotdeauna am fost baietoaica,cu mici episoade prin generala cand incepusem sa ma fardez (sau boiesc vb lu’ mamaie)
36. imi plac oamenii simpli de la sat pentru ca sunt senini
37. am rabdare sa ascult batranii care isi povestesc viata
38. imi place mult padurea
39. mi-ar placea sa calatoresc mult mai mult,insa nu imi permit
40. am fost un copil timid,insa am facut si prostii memorabile
41. nu suport incorectitudinea si nesimtirea
42. nu suport fitzele si fitzosii
43. detest prostia si oamenii care vorbesc doar pentru ca le place sa se auda
44. cand sunt deprimata,aproape ca nu vorbesc cu nimeni,dar nici cu mine nu ajung la nici o concluzie
45. nu suport sa stau la gargara cand ma trezesc pt ca sunt ciufuta
46. imi place sa bat cluburile si sa merg la concerte live
47. nu mint si nu suport sa fiu mintita
48. imi place sa vad filmele la cinema,nu pe calculator
49. imi place mult muzica – in general rock,dar nu numai
50. intotdeauna m-au fascinat tiganii (nu rromii,ci tiganii)
51. visez mult cu ochii deschisi
52. sunt idealista si uneori naiva
53. imi doresc sa ajung pe un deal,sa stau intinsa pe iarba si sa privesc cerul (inca nu am avut dispozitia necesara sa o fac)
54. uneori simt nevoia sa fug si daca am bani,plec spontan,singura,fara rezervari si program organizat
55. imi place romania,desi ma umple de draci poporul si sistemul prost croit
56. daca nu imi place servirea,cer rest pana la ultimul ban
57. sunt un consumator idiot care cumpara la primul impuls,fara sa se gandeasca daca are sau nu nevoie de x lucru
58. nu stiu sa ma bucur de un cadou,insa in sinea mea apreciez intentia
59. pana la 24 de ani am fost regulamentara,apoi am luat-o razna dupa parerea unora
60. sunt cinica uneori (de multe ori?)
61. nu stiu sa fac frumos sau sa respect conventii,pentru ca nu vreau sa o fac
62. ma obsedeaza cifra 7 si nu stiu de ce
63. aleg cu inima,nu cu capul
64. sunt o luptatoare si oricat de jos as pica,intotdeauna ma ridic
65. imi iubesc si admir foarte mult mama
66. ma gandesc la cai verzi pe pereti
67. ma enerveaza ca nu ma mai pot bucura de placerile frivole
68. cand sunt foarte deprimata,scriu destul de mult
69. timisoara e un loc special in sufletul meu,ca si vama veche
70. acum as sta intr-un port in istanbul,as bea o cafea turceasca si un ceai turcesc si as citi ceva
71. cand eram mica am omorat un sarpe ca sa vad daca e adevarat ca sarpele moare numai la apus (aiurea,a murit pe loc)
72. fumez de la 14-15 ani (wow cat a trecut)
73. chestiile banale ma plictisesc maxim si evit cat pot genul asta de discutii
74. imi place fotografia si grafica (desi nu practic nici,nici)
75. cred ca lumea fara muzica ar fi foarte trista
76. imi place mult cartierul in care locuiesc si nu m-as muta din el
77. ma enerveaza ca uneori trebuie sa fac compromisuri
78. maica-mea crede ca sunt f lenesa (nu ar fi departe de adevar)
79. nu am fuste/rochii in garderoba
80. am o pisica si un papagal
81. uneori imi iau masina si plec aiurea
82. nu imi place sa conduc in Bucuresti
83. nu imi place sa ma enervez
84. imi plac desenele pe pereti (stencils) si de obicei citesc ce scrie in budele de prin bodegi
85. am perioade de dark ages care ma tin mult si bine
86. cred ca nimic nu e intamplator
87. decat orice,mai bine nimic
88. uneori sunt incapatanata ca un catar
89. nu stiu daca stiu sa arat cat de mult tin la cineva
90. exista persoane cu care sunt telepata si de multe ori simt ce se va intampla in intervalul imediat urmator
91. nu suport mancarea de gutui /de prune
92. cred ca e mai distractiv in spatiul balcanic,decat in cel vest european
93. nu imi place nimic din ce tine de real
94. daca ceva nu imi place din prima,e aproape imposibil sa incerc
95. sunt unele persoane pe care nu le suport din start
96. imi place sa ma joc cu mintea cuiva,la fel cum imi place sa se joace cineva cu mintea mea
97. am facut o gramada de alegeri gresite in viata si totusi nu le regret
98. sexul e bun atata vreme cat exista si sentimente,iar ala lipsit de ..trebuie sa fie combinat cu alcool
99. mi-am propus sa duc leapsa la final si am reusit

Tocmai se asterne de ploaie! Yey ! πŸ˜€

much later edit: cine o vrea,poate sa o ia (pe ea,pe leapsa) πŸ˜€

10 thoughts on “O prima

  1. gasisem si eu o leapsa mai mica si nici pe aia nu am fost in stare sa o preiau, asta ca tot vorbeai de lene :), dar mi-a placut a ta, sa o citesc, desigur πŸ™‚

    Like

  2. e asaa, ca un CV. il scoti la imprimanta, il inmanezi posibilului si daca ii place ce citeste se trece la perioada de proba.

    Like

  3. mmm..nu stiu ce au sarbatorit aia,dar am avut liber pe 1 iunie. in schimb cica poporul are liber lunea asta,dar e de la ortodocsi citire :D. eu ma gandeam sa punem de un calendar comun. sa alipim toate sarbatorile si toata lumea sa fie fericita,dar ma trezesc din visul asta maine pe la 7 cand imi suna alarma. :))

    Like

Leave a Reply

