De-a valma · de-ale mele · F de la Film

Tu ce iti doresti ?

5 thoughts on “Tu ce iti doresti ?

  1. imi doresc sa fiu fericita pana la sfarsitul zilei si ziua sa nu se mai termine niciodata!

    raspuns:
    nu e om sa nu doreasca
    visul sa i se-mplineasca
    se-mplineste visul lui
    la pastele calului

    😀 tu ai intrebat

    Like

  2. supeeeer! bine ca ai urat si tu la anul si la multi ani, pastele cailor si cand o zbura porcul :D. eu am o problema cu ziua pentru ca prefer seara,dar si asa ..interminabila orbecaiala nu ar fi distractiva (am vazut eu pe discovery un documentar despre cum ar arata Pamantul dupa ciocnirea cu un mega asteroid):P
    legat de filmuletul asta,mi s-a parut amuzant ca ,desi avem o suta de mii de dorinte mai mult sau mai putin mici,pe care le schimbam de o suta de mii de ori in viata asta,daca ne intreaba cineva ce ne dorim pana la sfarsitul zilei incepem cu “aaaa…(ne mai scarpinam si in cap etc etc)” 😀

    Like

  3. pai normal, ne-am obisnuit atat de mult cu nefericirea si cu neimplinirea dorintelor incat… tre sa ne gandim bine inainte de a spera iar 😀

    gata, te scutesc de pesimism! 🙂 sa ai o seara frumoasa in care sa ti se indeplineasca diverse chestii faine [da, serile is mai faine decat zilele]

    Like

  4. nici o problema did,eu m-am obisnuit cu pesimismul :D. dar prefer o abordare mai umoristica. pe sistemul haz de necaz. si citesc cum alergi tu si cum faci chestii to keep fit si eu aman de pe-o zi pe alta…de vreo 2-3 ani :))

    Like

Leave a Reply

