de-ale mele

Vechea Vama Veche

far awayAm regasit Vama Veche exact cum speram sa fie. Cea pe care am trait-o in week end a fost destul de aproape de cea din inima mea. Prieteni,catei lenesi,mancare buna la cazan,betie cu prietenii,baie noaptea in mare,un film cam rupt de la un punct incolo,zacut pe plaja plina de nisip,praf si totusi simtindu-ma atat de bine,Stuf-ul,muzica buna de la pranz,haosul nocturn,bikeri,oameni frumosi,oameni ciudati,dolce far niente… Cafea la ibric si suberek,caricatura pe care mi-a daruit-o batranul Ovidiu,nisipul din pat. Somnul pe plaja a fost cel care a lipsit din tablou.

10 thoughts on “Vechea Vama Veche

  1. ai fost in vama,animaloole ce esti! 😀 bine ai facut! apa e extrem de rece numai cand esti treaz (vineri noapte a fost extrem de calda :P),sper ca vb de playlistul de zi,ca ala de seara e muci,peste…da…scump,dar bun si nenea in rochie alba,cu trasaturi de tatar. de fapt toti oamenii aia arata intr-un fel 🙂

    Like

  2. si,ti-o intrat la apa? kiltu zic. depinde unde asculti. la ovidiu am auzit un r’n’b de toata frumusetea pe seara . si anul trecut la fel. de-aia m-am decis sa ascult ziua 🙂

    Like

Leave a Reply

