De-a valma · de-ale mele

Re-Play

Periodic imi activez modul introspectiv. Ma uit in mine cu ochii inchisi,ma uit la cei ce au trecut prin viata mea ca prin dulapul cu haine,ma uit la ei cei de atunci, la mine cea de acum,la noi. Revin cadre si zambete. Revin strangeri de mana si sarutari,revin lacrimi si nervi,revin impacari,revin momente cu prietenii. Franturi de muzici se amestecau cu valurile si cu sunetul diminetii. Am fost o mie de chipuri si o mie de zambete. Am fost o mie de simtiri. O cascada de vise. Niciodata nu am stiut ce vreau cu exactitate. Nici acum nu am aflat. Stiu doar ca atunci cand contextul ma sufoca,trebuie sa plec. Oriunde. O plimbare pe jos,un drum cu masina,un zbor catre alte locuri.. Oare ar trebui sa ma opresc? Este un ceva nevazut care imi spune sa continuuย  sa caut,sa nu ma opresc daca doar mi se pare. Caut stari,caut oameni frumosi si ,mai ales, le caut povestile. Uneori nu vreau sa cunosc mai mult un om. Vreau sa ii ascult cea mai draga poveste din viata sa ,dupa care sa plec. Si poate cu acel om ma voi revedea la un moment dat. Am pierdut niste oameni pentru ca nu am putut pleca la timp sau poate ca nu au facut-o ei. Puteam pleca si acum probabil,undeva in mine,le auzeam zambetul.

As vrea sa cred ca acei oameni sunt bine si ca nu si-au ucis partea lor de poveste. Eu continuu.

foto de aici

5 thoughts on “Re-Play

  1. Alearga daca asta simti sa faci ori infige-ti mainile pana la cot in nisip. Sau deshide o bere rece si asteapta ๐Ÿ˜‰
    Pana mea… fa ce-ti trece ACUM prin cap, e timp si pentru rezumat ๐Ÿ˜›

    Like

Leave a Reply

