de-ale mele

Last call for Street Delivery

Am vrut sa merg anul trecut. Nu mi-a iesit. Anul asta am ajuns in cea de-a doua zi. M-am simtit ca un copil adus pentru prima oara la balci (in sensul frumos). Un du-te vino constant,tineri foarte multi,foarte cool,foarte  urbani,foarte in trend. Dar nu numai. Muzica,workshop-uri,corturi-cortulete,cartoons expuse pe un perete, mancare vegetariana (parca asa am vazut), multe chestii handmade – multe si colorate,limonada facuta sub privirea pofticiosilor (cu menta si un ceva verde care o inveselea),scena pe care se succeda concerte faine. M-am simtit NU in Bucuresti si parca o idee NU in Romania,ceea ce e foarte bine. Inseamna ca in sfarsit ne trezim si noi. Am vazut pickup-uri si povesti pe vinil,am vazut dj-i care puneau muzica fara sa epateze,am vazut rolleri si biciclisti,am vazut doi-trei catei fericiti si multi oameni cu aparate foto veniti sa fure un  pic din atmosfera si sa pastreze imagini frumoase pana la anul cand sper ca se va repeta figura!

Pana una-alta,mai este inca o zi Street Delivery si ar fi pacat sa o ratati! Eu sigur voi profita cat voi putea de aceasta ultima zi!

Foto si inca un articol despre,pe site One Day,adica aici.

4 thoughts on “Last call for Street Delivery

  1. s-au ne-om fi ciocnit cand mi-a cazut mie sticla de cola pe jos…sau cand ma uitam dupa baiatul ala…sau cand m-am impiedicat si am cazut… sau sau :))

    Like

Leave a Reply

