de-ale mele · dubiosenii simpatice

7

Sunt cativa ani deja de cand ma macina un gand : de ce ma urmareste si ma atrage cifra 7? Motive personale…hmm…
– bunicul meu statea la etajul 7
– eu stau pe str x,nr 7
– cineva mi-a dat o invitatie la Gotan Project cu loc nr 7 (nu se pune ca stia de mica mea obsesie)
– am scos seara bani de la un atm in Unirii si pe perete scria 7
– tot 777 era si pe perete in buda la Galeria,pe Budisteanu
– la un party al firmei am extras dintr-un cos cu mii de piese de puzzle,piesa cu cifra 7 pe spate

Inca nu am aflat ce e cu cifra asta si de ce ma urmareste.

11 thoughts on “7

  1. mai stiu unii care spun ca ar fi 16,desi nu inteleg de ce. drama a fost cand a venit mama cu profilul meu numerologic facut de o colega de-a ei. si eram atat de sigura ca e 7. imi batea inima. cand colo..ce sa vezi? era 5…soc ! atunci..ce am cu 7-le??

    Like

  2. si-a luat sor-mea tico. e, pe oriunde ma uitam, vedeam nuami masinutele-alea caraghioase. mi-am luat permisul. e, pe orice straduta ma aflam, vedeam numai incepatori. lucrurile exista numai noi nu stim cum sa le vedem pe toate in acelasi timp, deci le luam pe rand.

    Like

  3. Hello :D…eu de exemplu am ceva cu cifra 11 :D…ma urmareste? o caut eu? nu stiu! dar pentru ce sa ne batem capu’ sa aflam de ce? o fi bine? o fi rau?…pregatiti sa facem fatza sa fim πŸ˜›

    Like

Leave a Reply

