De-a valma · de-ale mele

Intr-o lume paralela si perpendiculara

Asa am impresia ca traiesc. Este ca si cand esti la ultima piesa din puzzle si acea ultima piesa,fara sa stii,este din altul. Si tot incerci,si tot incerci,dar in zadar. De cand ies din casa si pana intru..traiesc paralel si/sau perpendicular. Nu ma regasesc in nimic . Probabil doar intr-un zambet cald al unui prieten sau in momentul cand ma ia de mana si tace sau imi spune “Stiu”.

Sunt oameni care stiu pur si simplu fara sa iti puna mii de intrebari. Oameni care simt. Pentru ca au fost si ei acolo ,pentru ca asteptareexista un loc comun. Sunt si oameni care iti pun o mie de intrebari,iti adreseaza o mie de cuvinte care zboara pe langa tine. Pentru ca nici unul nu e parte din tine.

Ma uit siderata in jur si parca totul este o gluma. Ori nesarata,ori prea proasta ca sa fie adevarata. Imi vine sa ma ciupesc. Merg seara la Micul Donald sa mananc niste cartofi prajiti. Angajatul imi da o cifra ca numar de ordine si apoi imi cere bonul pe care nu mi l-a dat. Ne asezam langa niste cocalari,niste erori umane. O curva isi striga tariful peste gard unui posibil client care mananca un hamburger. 1 milion ora. Pe Magheru. La job sunt pe pilot automat. Aproape ca nu imi dau seama daca ceea ce face bine sau nu. Sigur e mecanic. Visez la plecari. Plec in fiecare ora cu ochii larg deschisi. Ajung acasa si mi-e bine. Am senzatia ca am supravietuit si azi.

Astept sa se intample ceva. Mereu altceva.

Nu vreau o mie de cuvinte. Mai bune o mie de taceri cu subinteles. Mai bine o lume tacuta.

In seara asta un ghertoi se parfuma in Gima. Eu faceam provizii,el se dadea cu parfum. Poate ca urma sa dea 1 milion pe ora aia pe Magheru. Imaginea conteaza . Chiar daca o obtii furand. In magazin esti ultimul cocalar sarac lipit. Ai iesit si esti Jmecher.

Mi-e sila.

Astept. Ceva mai bun. Mai bun decat o mie de cuvinte goale.

Intotdeauna exista un maine.

Foto de aici

10 thoughts on “Intr-o lume paralela si perpendiculara

  1. stiu. tocmai de-asta m-am si oprit. blogul asta a fost un prieten tacut. in ultima perioada am fost si pe drumuri,dar din acest moment,o sa trec in tabara cititorilor. pentru ca intotdeauna am crezut ca decat orice,mai bine nimic. decat sa scriu o chestie fara substanta,mai bine nu mai scriu :). poate ca voi recidiva..poate nu. now lets check you out ! πŸ˜‰ ps : bine te-am regasit!

    Like

Leave a Reply

