dubiosenii simpatice · Tripping

Your story is so touching ,but it sounds just like a lie

Ma priveai cu ochii mari si verzi. O privire de copil rasfatat care credea ca totul i se cuvine. Poate ca asa este..insa as vrea sa te poti preface, Stiu ca poti. Esti mereu altfel. Esti mereu la granita patologicului si stii foarte bine ca ador chestia asta. Niciodata nu ai ales tiparele. Aparea unul si aveai grija sa iesi prin el ca printr-un parapet de pe o autostrada din mintea mea. Iti sta la fel de bine nud ca si in tuxedo. Iti place sa fii grav si totusi sa gasesti un moment cand lumea te vede si iti vari repede degetul in nas,ca un copil care inca nu a invatat ce se face si ce nu. Esti dur si copilaros totodata. Am trecut granita sa te vad ca sa ma conving. Da,e Robbie Williams ,born entertainer.

Asta pentru ca mi-am reamintit.

Have you seen miss jones ?

ps : titlul este din alta piesa 😀

si nu ma pot abtine,mr bojangles.

3 thoughts on “Your story is so touching ,but it sounds just like a lie

  1. Foarte bună descrierea. Şi eu am trecut-o (graniţa) ca să-l văd şi nu voi regreta niciodată. Nu îi poate lua nimeni locul în inimioara mea 😀 Pe Robbie Williams trebuie să-l iubeşti! True, born entertainer!

    Like

Leave a Reply

