de-ale mele

Mi-am dat seama ca…

…eu chiar nu m-am schimbat mai deloc. Poate sunt mai cinica si taxez mai mult. Pentru ca raportez totul la …ciudat…ceva ce mi-a ramas din facultate :criteriul adevarului si al onestitatii. Am facut o facultate si am ramas cu doua criterii din etica jurnalistica, o foarte buna prietena si o experienta personala minunata.
… majoritatea celor din jurul meu s-au schimbat. Unii sunt oamenii banului,altii sunt seci,unii sunt megalomani,altii egoisti,unii avizi de putere si atentie.altii plictisiti si pierduti in vietile lor banale si in rutina.
…sunt o gramada de oameni faini. Pe cativa ii cunosc,pe restul mi-as dori sa ii cunosc.
…am o viata frumoasa,desi nu perfecta (ar fi chiar plictisitor ).
…am parte de surprize cand nu ma astept.
…exista cate un copil in fiecare,chiar si in cei care nu recunosc asta.

ps: in seara asta copilul din cineva a jucat fazan pe messenger si mi-a facut seara frumoasa. tot in aceasta seara am vorbit cu un om cu care nu credeam sa mai vorbesc vreodata. sper sa ii fie bine.

smile

foto de aici

4 thoughts on “Mi-am dat seama ca…

Leave a Reply

