De-a valma · de-ale mele

Leapsa pe oua sau pe coco :)))

Tinand cont ca in momentele de glorie ma hahai online cu Simo, s-a gandit ea sa facem un top autohton. Piese romanesti care ne-au marcat in sens bun sau rau copilaria/adolescenta. Asa….pe parcurs. Este un minunat top 10 ro. Mentionez ca ordinea lor nu semnifica nimic. Nici ca imi plac mai mult sau mai putin sau ca favorizez anumiti artisti.

1. Compact – Trenul pierdut

2. Angela Similea – Nu-mi lua iubirea

3. Un fel de All Stars romanesc – Deschideti poarta soarelui

4. Phoenix – In umbra marelui urss

5. Timpuri noi – Perfect (si inca o gramada de piese Timpuri Noi)

6. Loredana Groza – Buna seara,iubito (ciudat clip)

7. Stefan Iordache&Sanda Ladosi – Eu vreau sa-ti spun ca te ador ( si intre noi mai e un pas,intre noi fie vorba)

8. Horatiu Malaele – Sunt un orb (nu chiar cantaret,dar..fara cuvinte )

9. Alexandru Andries – Cea mai frumoasa zi

10. Nicu Alifantis – Ce bine ca esti,ce mirare ca sunt

Simo,face si eu al doilea episod de top inca 20 ? Ca mie nu imi ajung 10. Mai am o gramadaaaaa:)))

Luati leapsa asta ,ca e poate una din cele mai frumoase si mai pline de nostalgie. Ce vremuri,cati actori grabiti, am chef de un party de-asta : remember old times.

Ma bucur ca au existat in peisajul meu muzical : Compact,Alifantis,Andries,Corina Chiriac,Angelea Similea,Sanda Ladosi&Stefan Iordache, Phoenix, Baniciu,Pasarea Colibri,Laura Stoica,Gica Petrescu,Mihaela Runceanu,Timpuri Noi,Aurelian Andreescu (avea o piesa Copacul ,care mie imi placea ), Mihaela Mihai (De-ai fi tu salcie la mal), Aura Urziceanu,Dida Dragan, Elena Carstea,Mirabela Dauer, Doru Tufis (Dragoste la prima vedere ),Gheorghe Dinica

Bonus : Sunt vagabondul vietii mele

Pfiuuuu,nu imi mai ajung 10 piese πŸ˜€

am uitat de Trio Grigoriu cu Macaralele lor cu tot.
Pentru cei din vestul tarii, Fetite dulci din Bucuresti. Si,special pentru Simona Radoi, la Crasma din Ferentari. Bhahahaha

13 thoughts on “Leapsa pe oua sau pe coco :)))

  1. daca nu ma insel si Simona a pus Compact pe primul loc,insa,dupa cum spuneam, nu reprezinta ordinea preferintelor. πŸ™‚ A fost prima piesa care mi-a venit in minte. Mi-am dat seama ca stiu mai multe piese vechi decat credeam ca stiu. (da,viata este intotdeauna cruda,dar are si multe parti frumoase).

    Like

  2. nici eu nu stiu. cred ca de mica imi doream sa fiu star :))). imi puneau ai mei viniluri sau casete. imi dadeau un microfon si racnea plodul din toti rarunchii. faceam karaoke pe “Nu-mi lua iubirea” :)). sunt melomana cred.

    Like

  3. Haha, eram la bere cu Junior si ne-am amintit de Sanda Ladosi si Stefan Iordache. Dupa care ne-a venit ideea sa facem un top cu cele mai penibile melodii romanesti din anii ’80. Dupa care ne-am dat seama ca ar merge si un top de trupe care au dat lovitura prin anii ’90 dupa care au disparut. Apoi, bine ca am ajuns la al treilea ceai de caciula si ne-am carat, ca cine stie ce idei ne mai veneau.

    Like

  4. Pfiu, dar te-ai chinuit mult pana ai gasit varianta asta de videoclip pt “Buna seara, iubito”? Stiu ca acum ceva ani citeam prin ceva suplimet JN ca Avramescu, nenea poetul care semneaza versurile melodiei asteia, avea neste treburi bine ascunse prin cuvintele alea aparent inofensive. Ceva cu Secu, normal.

    Like

Leave a Reply

