De-a valma · dubiosenii simpatice · Tripping

Vis

Se facea ca venise cineva care imi spunea ca trebuie neaparat sa vizitez insula x pentru ca merita. Probabil ca si eu am ramas marcata de blogurile celor care isi permit un an sabatic. Cert este ca in secunda urmatoare ma aflam pe o insula extrem de mica,parte dintr-un arhipelag. Eram singura pe o insula cat un loc de joaca pentru copii. Problema era ca mica bucata de pamant devenea inundata de apa care navalea de pretutindeni. Multi oameni erau iesiti la promenada prin ocean… Tineri imbracati foarte urban radeau,discutau si mergeau agale scufundati pana la brau in ocean. Nu credeam sa pot face si eu asta,insa am decis ca trebuie. Am facut un prim pas in apasi …supriza…”oceanul” de culoare verde-albastrui avea cam jumatate de metru adancime. Simteam cum talpile mi se afundau intr-un sol nisipos-argilos si era o senzatie minunata. Asa ca m-am decis sa vizitez,pe jos,arhipelagul.
Acum ca m-am intors din insule, o sa incerc o alta destinatie. Una reala.
Am optat cu doi foarte buni prieteni pentru: Barcelona. Scop: Rammstein. Corelata: plimbarea.
Cat despre insula… merita vazuta :D))insula

insula luata de aici

4 thoughts on “Vis

Leave a Reply

