clipuri · De-a valma · de-ale mele · Promo · Tripping

Pas cu pas…

…am reusit sa mai bifez ceva pentru mine. Am o lista care se scrie singura. Lista de concerte pe care trebuie sa le vad si locurile pe care vreau sa le vizitez in viata asta.
De data asta, asocierea a fost un pic ciudata,insa a impacat si capra si varza. Am impuscat doi iepuri dintr-un foc. Rammstein la Barcelona. Si nu au cantat Te quiero puta,desi toti eram siguri ca o vor face.

Rammstein a meritat cu siguranta! A fost un show complet,in ciuda celor doua momente jenante din punct de vedere tehnic (daca ati fost la Bestfest Aftershock sigur stiti la ce ma refer) :)). Cine doreste informatii despre trupa,gaseste aici. Gasiti aici un post detaliat despre ultimul album Rammstein: un blog despre muzici si nu numai, foarte bine documentat. 🙂 Cateva momente din concertul sustinut in Barcelona: 1,2,3,4,5,6,7. Vreau sa ii revad. Cu siguranta in Germania.

Stau si ma gandesc de ce oare am evitat Spania pana acum? Sigur nu o voi mai face. Din contra…am fost,mi-a placut,vreau sa ma reintorc la un moment dat. A fost o plecare a trei prieteni..o plimbare cu scop. Un zbor low cost si pac! ne-am trezit acolo. Hostelul ieftin si simpatic era pozitionat cum nu se poate mai bine : chiar langa La Rambla. Ma uitam in toate partile incercand parca sa nu ratez nici un detaliu, nici o posibila intamplare. Peste tot oameni,comercianti,culori,oameni-statuie, animalute de vanzare, porumbei, scutere, motociclete,caricaturisti,biciclisti,o multime foarte colorata si plina de viata. Cei de la hostel ne-au oferit harti micute si simpatice, care aveau si cateva “replici uzuale” traduse fonetic in spaniola. Nu stiu exact ce aplicabilitate au,iar unele nu am avut ocazia sa le folosim. :)) ( i want to have sex, let’s get very drunk, i have sands between my toes, let’s do a sandwich,i like your lipstick…a lot!, my bum hurts,that’s MY pocket,go take a shower,stop snoring!, cifrele 1-10,100,1000 si separat,pentru amatori,69 :)) ).

Am bifat unele din atractiile turistice: Sagrada, parcul Guell,Montjuic,Barceloneta,cateva case vazute din exterior,Barri Gotic si Casa Mila care mi-au placut foarte mult.

Ce a ramas in memorie ?
– arabii simpatici din stanga si dreapta hostelului: unii de la supermarket,altii de la shaormarie. Cred ca ar fi putut ghici orele la care apaream.
– barul Cosmo de langa hostel , pe care prefer sa il numesc Las Canapelas Jupuitas. Un bar minunat cu mojito si caipirinha ieftine. Canapelele aveau vinilinul jupuit, scaunele rupte strategic in 2-3 locuri, masutele mici care ascundeau mucurile de tigara in sertare (acolo era scrumiera). Doua ghirlande de palmieri kitschoase, colorate strident,insa in ton cu restul barului. Prieteni buni, un barman cumva glumet si bautura ieftina (ce iti trebuie mai mult de atat?)
– ospatarul ecuadorian care ne-a servit paella (nu,nu m-a fascinat felul asta de mancare). tipul insa era foarte zambaret si bucuros de oaspeti. cred ca si foarte nevorbit 🙂
– caldura insuportabila din statiile de metrou
– un fel de mancare traditionala (am uitat cum se cheama). practic cateva halci de carne si un gratar pus pe masa . de acolo ne descurcam singuri.
– miiile de scutere
– cameristele din hostel care se certau de mama focului (erau mama si fiica), acompaniate de zgomot de paturi taraite prin camere
– berea Estrella
– strada “traficata” pe care noi mergeam senini cu harta in brate si pe care chiar ne-am oprit sa mancam ( in crasma gaseai elemente care nu cadrau cu multimea : barmanul/ospatarul era un hip-hoper, aveam floarea soarelui de plastic pe masa, mancare ff ieftina ( si fara efecte secundare :D),tencuiala care pica peste rucsacii nostri si fata care a venit sa ruleze un cui
– mirosul pregnant de iarba care se simte peste tot. vecini care stateau la un cui,la terasa din fata blocului (3 femei de peste 50 de ani si un cuplu de tineri,iesiti cu cainele pe afara)
– faptul ca spaniolii stateau la un concert Rammstein ca si cand ar fi stat in fata unei vitrine. nu tu pogo,nu tu headbang. ah,si in ditamai arena existau doar DOUA bude. pt ei si pt ele.
– Bar Vigoroso de langa arena. Un bar al unor asiatici care si-au depasit mult targetul pe vanzari in seara cu pricina.
– barurile rock sunt un fel de fata morgana.
– sentimentul de libertate si forfota din jur
– rufele atarnate la geamuri
– prelatele verzi ale locatarilor
– iarna necrutatoare la 17-18 grade maxime si 8-9 minime 😀

Si cred ca mai sunt multe pe care nu le-am bifat in calitate de turisti. Insa cu siguranta am scos ce a fost mai bun din cele 5 zile.

Tres cervezas por favor!

ps : pozele nu imi apartin( sunt luate de pe internet),desi cateva elemente da (se vor recunoaste singure) 😛

pps: momentul de mandrie in cuget si-n simtiri… si de lauda: da,am stat toti trei in fata scenei :)))

13 thoughts on “Pas cu pas…

  1. Daca adun experienta Laurei si a Cristinei, plus ce am citit de la tine, de la Takeda si de la Explorish, nu mai am ce cauta la Barcelona! Vazut, simtit, bifat:)); glumesc, dar nu e vina mea ca descriu unii atat de bine 😛

    Like

  2. “bifarea” incepe sa ma irite: ma surprind facind acest lucru, mergind in lume ca sa “bifez”. paradoxal, am nevoie sa invat sa experimentez lumea pentru ea insasi, nu pentru listele mele cu items de bifat.

    [ acest comentariu nu e un repros la adresa blog-entry-ului. ca de obicei, e despre si pentru mine. (: ]

    Like

  3. – brush,merita.depinde ce te astepti sa gasesti. eu am gasit cam ce imi doream. culori,stradute intortocheate,peisaje,forfota.
    – de Loyola,nu sunt un foarte mare fan bere,insa erau de toate felurile. si fiole si mai zdravene. eu prefer oricand un cocktail 😀
    – Illa: ba ai!ia copilul si barbatul si rataciti-va pe acolo macar cateva zile 🙂
    – bursuc: as spune acum ca te-as invidia(si nu cu scrasnet din dinti si privire rautacioasa). cand spun chestii pe care sa le bifez nu inseamna ca ma limitez la doua chestii fixe. da,ma uitam cu jind la tv cand eram pustoaica si visam sa fi fost si eu in public la anumite concerte,insa pe langa asta,imi doresc sa simt viata asa cum o simt ei.tocmai de-aia uneori plec de nebuna,ajutandu-ma de un site de exchange travels. 😀 (nu,nu m-am simtit vizata,desi am tinut sa ma explic – ca de obicei neintrebata :P)

    Like

  4. bienvenida inapoi!
    mi-a placut mult cum ai povestit barcelona. ai asa un aer… rocko-latin 😀
    e ceva cu orasul asta. toti cei care merg acolo raman fascinati 🙂

    Like

  5. Aveti si voi dreptate, sunt multe de simtit si trait dar de ratacit mi-am jurat ca ma voi rataci inafara Europei, data haviatoare cand imi voi permite, adica trebuie sa se lase cu exotic exotic; si cand spun asta nu ma refer in niciun caz la vreun resort all inclusive care sa imi restranga orizonturile si implicit alegerile; e o dileala mai veche de a noastra si abia astept sa mi-o permit, indiferent ca va fi vorba de India, China, Tailanda sau Brazilia; sper doar sa nu fac 40 pana atunci :))))))

    Like

Leave a Reply

