T

Vrei sa faci ceva pentru mine? Du-te si opreste ploaia!

Sunt genul de om care are multe in cap. Multe vin si pleaca asa cum au venit. Brusc. Ca sa fac ceva trebuie sa ignor orice stare de moment si sa o fac pur si simplu. In seara asta am vrut sa vad o piesa de teatru pe care mi-am dorit sa o vad de multe ori,insa am ratat cu brio de fiecare data. Am dat un email catre acele persoane care credeam eu ca se muleaza cumva pe specificul locului si pe ideea piesei. Aveam si o referinta de la un om de incredere (L.). Stiam ca va fi si jumatatea mea mai reusita, M. Nu a spus ca vine sau nu,dar in sinea mea stiam ca va veni cu mine si ca se va bucura ca am mers impreuna. Piesa Hipioti si bolsevici,din perspectiva mea de spectator amator, da viata unui sentiment pe care multi il au. Si M,si eu si poate toti cei care au mers. Si poate milioane de oameni. Make love not war,lupta impotriva unui sistem cenusiu cu reguli stricte,lupta cu o viata corecta,nu neaparat si placuta.
Personajul feminin Star ramane la perspectiva hedonista a vietii,la o perspectiva adolescentina si rebela. Traieste din perspectiva verbului “a placea”, nu a impersonalului si intransigentului “a trebui”. Ceea ce nu o scoate neaparat in afara normalitatii,dar nici nu o integreaza intr-o societate care si-a pierdut farmecul si scanteierea.
Tanarul Jeff rupe bariera adolescentei si devine barbat alaturi de ea. Este inca un suflet pur,neintinat si revolutionar; entuziast si bine intentionat,chiar daca face gafe inerente varstei si lipsei de experienta.
Green Tree este exemplul perfect al pierderii spiritului tanar si a exaltarii specifice unei varste. Este o reprezentare a omului responsabil care nu s-a regasit intru totul in lupta pentru o idee.
Este o piesa fresh despre o generatie,un curent dar si despre o drama personala. Este povestea unui fete prinse intre principiile proprii,intre propriile vise si asteptari,intre un adolescent care crede ca poate muta muntii si barbatul iubit pe care nu il mai recunoaste.
Finalul este atat de simplu si totusi atat de frumos.
Vrei sa faci ceva pentru mine? Du-te si opreste ploaia.
Solutia este simpla si magica. O multime de umbrele care sa alunge ploaia grea,constanta si dezamagirile. O gramada de umbrele care sa redea culoare visurilor si puterea de a mai crede intr-o lume frumoasa.

foto si mai multe despre acest spectacol aici .

una din melodiile din piesa :

Leave a Reply

