De-a valma · de-ale mele

Liniste hibernala

E pentru prima oara de vreo 6-7 ani incoace cand nu ma mai infurie la culme sarbatorile de iarna. Da,nu suport pocnitoristii de care spunea si Pinguinul. Da,nu suport sms-urile pline de o pseudobunatate care revine culmea..numai de sarbatori. Dar mi-am luat brad. Mi-am dat seama ca e primul meu Craciun in casa mea si numai a mea. O casa unde nu vin multi,dar aia care vin sunt oameni deosebiti. O casa in care de Craciun se asculta Hard Rock pe radio online. O casa in care vine cate un prieten sa bem bere si sa gatim tarziu in noapte. O casa in care ma simt acasa.
Am un brad pe care l-am carat cu greu,injurand in sinea mea pana acasa. Dar imi place. E asa cum trebuie sa fie. Natural si luminat cu multe beculete “dulci si moi” :))) (din fericire am gasit din cele fara melodii penibile :D).

Zilele astea vor mai veni prieteni amatori de bere si sper eu de rock (macar din cel old school ). Le voi gati un traditional Falafel :))).
De ajun am ales sa stau langa parintii mei. Pentru ca ma iubesc no matter what. Si pentru ca mi-au luat de mos a 27-a pijama :))).
De Craciunul asta sunt linistita. Si imi doresc multe si marunte asa cum spuneam cand eram copii. Nu imi doresc nimic din ce se cumpara cu bani.
Vreau liniste interioara,vreau prietenii la fel de aproape ,vreau un fel de echilibru si rock! Vreau sa ii vad pe ACDC si Clapton si poate inca un Rammstein. Vreau sa imi fac agenda de concerte pe 2010 si apoi sa incerc sa le vad in masura posibilitatilor. Si mai vreau sa mai vad Romania. Si cam atat. Restul e AlinT.

4 thoughts on “Liniste hibernala

Leave a Reply

