de-ale mele

Dragos..din Carturesti

Hoinaream azi dupa cate o carte pentru cate un prieten si dupa atmosfera din Carturestii de pe Artur Verona. Dupa ce am condus-o pe mama pana in Piata Rosetti, am luat-o incet pe jos pe Magheru. M-am oprit la libraria Dales/NOI. Nu ma atragea mai nimic de acolo. Am gasit o cartulie amuzanta care se potriveste teribil cu profilul unui prieten. Sper sa guste mica gluma.
Am iesit si in drum spre Carturesti,ma uitam curioasa in vitrinele sex-shop-urilor.Nu am intrat niciodata pana acum. Nici de data asta nu am facut-o. Inca nu am avut nevoie de nimic de acolo si parca nu as vrea sa dau iluzia vanzatorilor ca voi investi in ceva. Poate voi intra la un moment dat :)).
Am ajuns in Carturesti si deja jazz-ul din fundal ma invaluia din toate partile. Am un mic ritual acolo. Cotrobai in cateva rafturi de carti,verific ce promotii mai au,imi var nasul in cateva borcanele cu ceai si ma gandesc ce as putea cumpara. Este un coltisor in care ma simt bine. As vrea sa petrec un weekend acolo,stand pe jos si citind ceva in ritmul meu de melc si ascultand poate o compilatie jazz de Saint Germain.
Preocupata de alegerea cartilor si de scanarea imaginara a prietenilor am fost intrerupta de o voce.
– Hei.
– Buna.
– Vreau sa te rog ceva. Poti sa imi mirosi mana? Este un parfum cu feromoni.
[miros mana intinsa]
– Functioneaza? Are vreun efect ?
– Sunt atractanti sau repelenti? Nu de alta,insa nu stiu exact ce feromoni contine acel parfum.
– Aaaa….pai daca e atragator si daca functioneaza.
– Hmmm…nu prea.
– Dupa cum vorbesti pari a fi la Medicina sau poate ca ai terminat Medicina.
– Pai….nu. Am facut si eu o scoala..si acum lucrez intr-o corporatie. Ca imi place razboiul. Sunt o fire mai razboinica de fel.
– O scoala….liceul ?
– Si ceva in plus. Masterul nu l-am servit. Sunt un copil nereusit.
– La mine e evident dupa ce port in spate.
– Este cumva o arma? Pare a fi un aruncator de-al lui Schwarzenegger.
– Hmmm…nu chiar.
(este probabil student la arhitectura..ma gandesc eu) ..
– Pai in cazul asta ,sa facem cunostinta ca asa e frumos. Eu sunt Dragos.
– Eu sunt Alina. Sunteti foarte multi Dragosi. Am cunoscut foarte multi.
– Pai si ce faci tu aici?
– Caut niste carti. Nu am mult timp sa stau,insa daca vrei,ne putem plimba impreuna prin librarie.
– Nu,ca ma grabesc. O sa ma duc la baiatul de acolo si apoi ma intorc si poate ca iti voi lua numarul de telefon.
– Bine. Eu ma duc sa caut cadouri.

Am intrat din incapere in incapere si am rezolvat micile cadouri. Am cumparat un dvd pentru a-l vedea alaturi de doi prieteni care vin in vizita. Dragos nu a mai aparut. A disparut la fel de brusc precum a aparut.Nu am apucat sa ii spun nimic si nu am apucat sa ii spun ca nu avea nevoie de nici un parfum cu feromoni. Era de ajuns el. Era atat de proaspat si pur. Si atat de natural. Cred ca unul din cei mai frumosi necunoscuti pe care i-am intalnit. Daca va citi vreodata asta, sper sa stie.
NU,Nu ai nevoie de parfum cu feromoni! Este suficient sa fii tu.
Am uitat sa va spun. Avea un chip superb de adolescent si un zambet luminos. Si o abordare pe care nu am mai intalnit-o de cand eram adolescenta.
Sper sa mai existe astfel de povesti,indiferent unde. Poate tot la Carturesti.
Inca ma mai gandesc la acest moment frumos. Cred ca am uitat sa mai vad lucrurile adolescentin,iar Dragos a fost fix acea cana de apa rece aruncata peste ochi. Si ii multumesc 🙂

foto preluata de aici

4 thoughts on “Dragos..din Carturesti

  1. faceam odata colectie de asa ceva..de pe la prieteni auzite, de intalniri, schimburi de priviri, povesti din care ramai cu substanta desi nu ai continut, sau poate unul de cateva minute..ai fi fost preferata mea de departe….I will go now..and daydream…

    Like

Leave a Reply

