de-ale mele

Leapsa ciudata a Pinguinului

Am primit cadou o leapsa. De la Pinguina. Stiu ca am,insa cand trebuie sa le pun pe tapet,ma blochez . Sa incerc sa identific 10 ciudatenii:

1. ador pijamaua.
2. imi rod unghiile cand ma concentrez
3. rar vad filme acasa pe calculator. imi place sa le vad in cinematograf. de-asta sunt muuuult in urma cu filmele.
4. cand fac baie,las apa sa curga in permanenta ca sa fie mereu calda si proaspata.
5. am un fix sa miros ceaiurile din Carturesti de cate ori merg acolo – nu ca le-as cumpara,dar le miros. Le cumpar numai pentru altii 😀
6. ma uit la oameni pe strada si imi imaginez ce fel de oameni trebuie sa fie
7. fac o fixatie pentru anumite locuri de care nu stiu cand ma voi plictisi
8. alternez momentele de tacere continua cu logoreea, in functie de stare.
9. ma entuziasmez foarte repede,insa imi trece la fel de repede.
10. intotdeauna imi spun ca de maine incep un regim sanatos de viata si nu se intampla mai niciodata.

Probabil ca mai am si altele,dar nu imi vin acum in minte. Cine vrea,poate sa ia leapsa. E contagioasa. 😀

3 thoughts on “Leapsa ciudata a Pinguinului

Leave a Reply

