dubiosenii simpatice

Fenomen(t)ala

Pinguina vrea sa ma tina in priza se pare. Da,nu prea am mai vanat povesti. Dar se vor indrepta lucrurile. Este o leapsa,insa nu vreau sa o tratez asa. Ci mai degraba sa fie asemeni unui raspuns. Ei bine, nu-s deloc fenomenala. 🙂

Sunt o fire bataioasa,nu am in dulap fuste sau rochii si nici pantofi cu toc. Momentan trec printr-o perioada in care imi face placere sa ma fardez. Imi place sa ma fardez cu fard negru,chiar daca nu e indicat ochilor caprui. Poezii am scris si eu vreo doua…pierdute pe undeva prin blogul asta..Citate…ummmm: cam orice din Octavian Paler.
Azi sunt seaca. Ma doare capul. Vocile mi-au spus sa beau. Vocile prietenilor mei bineinteles :))

4 thoughts on “Fenomen(t)ala

  1. esti tu draguta si eu ciufuta :D. dar ce isi face omul cu mana lui,se numeste lucru manual. 🙂 ca tot am vrut sa spun asta : si tu si pinguina meritati tot respectul pentru utilizarea diacriticelor. 🙂 la mine,lenea e maaaare si ma bazez pe capacitatea creierului de a “citi’ corect,cu sau fara diacritice. hai noroc!

    Like

Leave a Reply

