de-ale mele · Tripping

O noua pasiune

Nu are de-a face cu o persoana sau poate are de-a face cu prea multi oameni…Noua pasiune se numeste Berlin. Dupa cum spuneam,e bine sa ai mereu bagajele pregatite..nu se stie niciodata pe unde ajungi. Berlin era pe wishlistul personal si as putea spune ca Da,m-as intoarce de 100.000 de ori si Da,as trai acolo. Este un oras care traieste tumultuos,dar si frumos. Sunt si parti bune si parti rele,insa parca alea rele sunt cumva ascunse. Am luat un low cost si m-am trezit acolo fara un plan bine definit. Nu stiam sigur unde voi sta si nu stiam sigur ce voi face acolo. Insa…am avut noroc sa am poate cea mai buna gazda pe care m-o puteam dori. Ghidul perfect,bucatar desavarsit si o persoana de la care as putea invata cateva lucruri care ma atrag. Am vizitat un pic,insa partea minunata mi s-a parut a fi simpla plimbare pe strazi, observand oamenii,figurile lor,stilul lor de viata de zi cu zi. Nu mi-am facut niciodata un plan pentru ca intotdeauna am crezut ca “just go wit the flow” e cea mai buna varianta. As putea spune ca pentru o saptamana m-am simtit unul din ei. Am mers la cumparaturi cu ei,am vizitat oameni de acolo,am fost la petreceri,m-am plimbat si mi-am baut cafeaua cu lapte in parc la 10 dimineata. Berlinul as putea spune si nu cred ca as gresi mult ..este un copil neastamparat care nu prea doarme niciodata. Si este …exact ceea ce imi doresc. Este un oras pe care il redescoperi de la an la an,un oras pe care probabil nu il poti epuiza niciodata. O metropola cu o cultura urbana de neimaginat ,care te imbie mereu la lucruri noi si care iti prezinta mereu alti si alti oameni tinand cont ca este ca un magnet pentru multe natii. Next destination….unknown. Dar astept cu nerabdare. P.S. :Berlin,i love you! Brb!

4 thoughts on “O noua pasiune

  1. “how long is now” m-a prins. l-am preluat 🙂
    wilkommen zuruck (sau cum s-o zice 🙂 ) si la mai mare next time!

    Like

  2. Intr-adevar, Berlin-ul este un oras surpriza, o bomba care explodeaza noaptea intr-o multime de culori, forme, sunete – de la expozitiile de arta avandardista, la luminile neoanelor reclamelor din orasul nou, la restaurantele cu specific, pline de forfota, la spectacolele de music-hall si concerte. Mergi in Berlin fara sa te astepti la nimic, si te intorci intr-o betie de fascinante experiente urbane, te simti eliberat de toate inhibitiile unui oras comunist, dezgolit fara pudoare, ca un act artistic, in fata turistilor fascinati, cu Statuia Victoriei privind triumfatoare la surprinzatoarele metamorforze ale Berlinului. “Ich bin ein Berliner” spun turistii care descopera orasul, pentru ca o data ce ai gustat din drogul Berlinului, ceva in tine s-a schimbat pentru totdeauna.

    Like

Leave a Reply

