De-a valma

Fericirea aparenta costa.

Asta este ideea cu care m-am trezit astazi. Cineva imi spunea candva ca totul are un pret. Da,azi am ajuns si eu la aceeasi concluzie. Fericirea aparenta costa. Aproape tot ce facem sa ne scoatem din inertie costa. Ne insusim totul contra cost pentru multe si scurte momente de euforie. Drogul din timpul liber este ceva in care investim in permanenta. Paharele de vin cu prietenii care se transforma in pahare de vodka sau de cuba libre, energia si euforia cu care ne incarcam la un concert live sau chiar o simpla plimbare. Ne costa timp,bani sau oboseala fizica. You win some,you lose some, there’s no way around it..

Poate ca am uitat cum era sa nu ai bani sau scopuri,poate ca am uitat ca se poate mai simplu. Poate ca ar trebui sa ma uit mai des la tinerii care se descurca intr-un fel cu ce au,stiind ca nu au prea multe. Capitalism. Cum se poate altfel?

Am lipsit mult. Am trecut doar sa sterg praful pe aici. Este in continuare terenul meu de joaca. As fi vrut sa merg intr-o padure. Sa ma intorc in timp vreo 14 ani si sa ma regasesc pe langa calea ferata, uimita de maretia padurii. Nu reusesc sa o fac. Pentru ca am intarziat… vreo 14 ani. Fug pana la banca. Trapped in the system.

6 thoughts on “Fericirea aparenta costa.

  1. lucrurile care iti fac netarmurita placere nu costa niciodata nimic! ceea ce pare a fi plata nu este decat un echilibru pe care viata il mentine indiferent de conditii, fara sa ne intrebe daca ne place sau nu…

    Like

Leave a Reply

