De-a valma · de-ale mele

Scufundare

Privesc inapoi nu cu manie, ci cu melancolie. Asa zicea cineva si ii dau dreptate. Ma intreb unde au fugit atatia ani si incerc sa ii reconstitui din cioburi, precum un puzzle. Nu iese, iese abstract, dar cu multe zambete, lacrimi, disperari si fete de oameni frumosi. Am invatat the hard way. Asa cred eu ca trebuie sa fie: fiecare pasare invata pe pielea ei. Sau asa ceva.

Am mers de voie in Vama Veche,desi am cam hulit-o in ultimii ani. Am descoperit ca oamenii care odata cantau la chitara dezbracati si faceau dragoste prin corturi s-au transformat in oameni cool, goi, desantati, beti sau pe substante. Oameni care nu stiu nici macar de unde vin si incotro se indreapta. Poate unul din momentele placute a fost sa cunosc o familie de oameni din 2 mai cu business in Vama: un WC cu taxa. Am stat de vorba cu ei. Au doi copii, o fata de 16 ani si un baiatel in clasa a treia. Nicusor, cel mic, vrea sa se faca “mascat” cand va fi mare. Taica-su zice ca nu e stralucit la scoala, dar eu zic ca e un copil istet si cu un zambet cald. Mama imi povestea cum o doamna de pe la cluburile de pe plaja a vrut sa ii dea sa fumeze ceva si ea i-a spus sa plece. Niste oameni simpli si umani. Am primit si discount la taxa. 50% ca sa fim mai precisi.

Ma intreb incotro se indreapta totul? Sau…oare se mai poate indrepta?

One thought on “Scufundare

  1. lucrurile se misca. din pacate concentric, din ce in ce mai departe de mijlocul cercului. si e din ce in ce mai greu sa revii in centru. 🙂

    Like

Leave a Reply

