de-ale mele

Oameni, suntem oameni.

Au trecut ani de cand nu am mai fost pe aici. Nu inseamna ca sunt mai putin Vanator de Povesti, ci poate  doar ca timpul imi trage palme peste ochi ca noua tuturor. Am cunoscut atatia oameni incat poate as fi putut spune “De ajuns!”, dar nu o spun. Motivul e simplu”Imi plac”. Povestea am fost si sunt chiar eu cu toate metamorfozarile mele si cu concluziile desprinse din asta. Oameni din trecut care ne fugaresc cu agilitate, oameni din prezent manati de un interes imediat, oamenii pe care ni-i dorim si nu ni-o dorim langa noi sau in viata noastra.

Eu lucrez cu si pentru oameni, la fel de fascinata de forta lor asupra mea. Totusi a venit si acel moment cand simt ca am timp sa simt ca nu mai am timp. Nu pentru ca as vrea asta, ci pentru ca inca nu am gasit cum sa simt asta si sa imi pot face timp sa reflectez.

 

Mergem inainte!

2 thoughts on “Oameni, suntem oameni.

  1. eee…. este totusi un progres; in 2013 o singura insemnare, in 2014 tot una, in 2015 deja doua!!!
    la tot mai multe povesti vanate!

    Like

Leave a Reply

