1 · De-a valma · de-ale mele

Mega Image-Lidl 1-0 sau de ce am avut o zi buna

Astazi parea sa fie o zi cu potential dezastruos. Pe langa o febra experimentata pe nepusa masa peste noapte, a urmat o deplasare la apartamentul parintesc si de acolo la o intalnire job related. Pe langa bugetul mai mult decat de austeritate, adaugam frigul de afara, cei 34 de ani, frisoane, troleu, ora de varf, bara la bara, scandal intre calatori si tot tacamul.

Cu toate astea, ma incapatanam sa vanez niste povesti pe care sa le procesez si sa le transform in ceva ce ar putea sa imi incalzeasca mintea. In timp ce ma bucuram de locul prins in troleu prin aglomeratia de nedescris, aud razmerita la usa de la mijloc, in care niste calatori incep sa balacareasca un taximetrist oprit fix in statie. Fireste ca si ala era gresit in ecuatie, dar calatorii bateau moneda pe faptul ca “dobitocul a oprit in statia ITB”, ceea ce in mintea mea s-au incolonat frumos intr-o anume epoca si categorie de varsta. Dar da, ei sunt mai revolutionari decat noi.

Cobor la fix cat sa fac echilibristica pe o poteca sculptata in gheata, rugandu-ma sa nu cad si sa sparg laptopul. In drumul meu, circuland toti pe aceeasi banda, vin o doamna si o batrana mai mult decat batrana, mergand parca in reluare. Ma roaga sa ma dau din calea lor ca “si-asa sunt vai de capul lor” si sar peste un gardulet ca sa le las sa treaca linistite. Ma gandesc ca daca as fi in locul lor, mi-as fi dorit sa se intample fix la fel.

Dupa acest traseu obstaculat, ajung in dreptul Mega Image si imi amintesc ca am de luat 2-3 chestii. Ma plimb printre rafturi de dragul plimbarii, admir un tatic la circa 35 de ani care isi incuraja baietelul de aproximativ 3 ani sa il ajute la cumparaturi. Imi iau sosul soya light zambind larg la raft, precum un lunatic. Cand ma decid ca am ales cele 2-3 produse de care aveam nevoie, ma indrept spre casa pentru check-out.

In acel moment imi apare in cale o doamna la circa 45-50 de ani, zambitoare, afisand o bunavointa si o disponibilitate ce te dezarma. Ma intreaba “Cautati ceva anume? Va pot ajuta sa gasiti?” Atunci ii zambesc la fel de larg si ii spun:”Multumesc frumos, tocmai mergeam sa achit”.

Hand writing Smiley on the Customer  - Customer Retention
 Customer Retention

Mega Image se pare ca a ridicat miza la masa de poker si priveste Lidl in ochi fara sa clipeasca. Au plusat cu un soi de personal shopping assistant, chiar daca pe uniforma doamnei scria: “Consilier clienti”. Mi-a placut si cred ca va conta in ceea ce priveste customer experience.

*acest blog este unul pur intamplator, necomisionat, neremunerat. scriu ce imi trece prin cap sau ce mi se intampla si momentan e foarte bine asa. 🙂

**sursa foto: aici

 

 

Leave a Reply

